Hvad gør du når du ser en edderkop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2009

Berg

Ikke mit problem;
Min datter klasker dem med fluesmækkeren og derefter æder hunden dem. Praktisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Lone Jakobsen

jeg absolut hader dem og kalder helst på min mand.
desværre er jeg den der er mest hjemme....og ofte alene...og lige nu har en hel familie af kæmpe edderkopper vist slået sig ned på vores gæste toilet... så det er frem med støvsugeren... og så på med det helt lange rør så jeg er længst mulig væk fra kræet.... idag sad der en monster en lige ved siden af mig mens jeg sad på toilet. min søn opdagede den og jeg fløj ud mens jeg skreg for vildt

Anmeld

30. september 2009

saxa

Har svaret " går i panik og kalder på min mand" Og det er simpelthen fordi jeg er skrækslagen for de bæster...  Har endda formået at forlade mit hjem pga. en KÆMPE edderkop.. (Med fed og lodden krop) Indtil manden kom hjem..

Anmeld

30. september 2009

bette

jeg stivner først af skræk, derefter får jeg koldsved og skriger som en gal.. mens jeg kalder på manden... fåå det uhyre væk!!!!
derefter begynder jeg at græde panisk..

den gang jeg boede alene ringede jeg engang til min storebror kl. 2 om natten fordi der var en edderkop... som så viste sig at være død da han nåede frem..
jeg selv sad med benene oppe på en stol og rystede..

Anmeld

30. september 2009

DianaMalou

jeg slår den ihjel .. for min kære kæresten er selv meget bange for dem ,, (nogen gange være end mig selv) så er det jo mig der må være den stærke og gøre handling når han ik tør ..
men hvis der er andre end kæresten og jeg kan jeg godt finde på at kalde andre til så de kan gøre arb for så er jeg selv en lille kylling ..

Anmeld

30. september 2009

Plysbjørnen

Jeg har stemt kalder på min mand, men vil dog sige at hvis han ikke er hjemme slår jeg dem selv ihjel...

Anmeld

30. september 2009

FrkC

Den skal ikke være særlig stor før jeg går fuldstændig i panik og kalder på min kæreste  For ik så voldsom længe siden kravlede/løb der en virkelig stor (nærmest mutant) edderkop tværs over gulvet i soveværelset!!! I SOVEVÆRELSET!!!!  Jeg skreg som en stukket gris og gav mig til at tude mit på gulvet hvor jeg stod!! Hunden blev hysterisk over mit skrig og Kasper kom løbende med tandpasta ud over det hele.. Han fik den heldigvis slået ihjel, men selv han sys den var enorm! Bvadr...

Anmeld

30. september 2009

Kloster

Hej.

Jeg har stemt: går i panik og kalder på min mand...

Tror vi har mange små edderkopper, dem ser jeg ikke rigtig. Men de store vi har, kan jeg simpelthen ikke have.

Skulle engang på wc om natten og der sad en og gloede mig lige ind i øjnene. Måtte kalde på min mand ellers havde jeg tisset ude i haven.
Men han skal vente med at slå dem ihjel til, jeg er væk, for jeg kan slet ikke klare den kvase-lyd det giver

Smider lige et billed ind, så I kan se hvor store de bæster er på badeværelset.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. september 2009

Mullemus86

Pyha Kloster.. Det er vist samme art som findes i mit hjem...!
Ligegyldig om jeg er alene hjemme eller ej, er det min opgave at skille mig af med dem.. Min kæreste er større kylling end mig.. Enten fanger jeg dem med et glas og et postkort og slipper dem fri udenfor.. -velvidende, at de sikkert kommer ind igen.. Hmm..  Bliver jeg meget overrasket af den -tidlig morgen, sen aften, eller i løb over gulvet, får de fluesmækkeren at smage..!

Anmeld

30. september 2009

ekzunz

Jeg går i panik. Jeg kan naivt sidde og tænke at jeg nok ikke er så bange for dem mere, og når så jeg ser én, så får jeg koldsved og ondt i maven. Vi har fuld kælder under huset, og der er altså nogle store nogle - a la Klosters..

En aften sad en af de små fede sorte sataner under min hovedpude så nu bliver sengen grundigt tjekket inden jeg går i seng.

Jeg har heldigvis formået ikke at vidregive min panik til mine børn - så de hjælper mig....de er 3 og 4.....

Mus er det ikke meget bedre med. Engang sad der en mus i min stue (jeg sov i stuen pga. ombygning) så kl. 23 samlede jeg mine 2 sovende børn sammen og kørte ud til mine forældre og sov dér!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.