Hvad er der galt med mine foedder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2016

Mami

ann-kristina skriver:

Jeg synes at det lyder som om du pga varmen og fugten har fået helt alm fodsvamp. Du kan helt sikkert få noget i håndkøb atvsmøre med. Det kan man ihvertfald i Danmark. Terminalen-creme

Det kunne ogsaa vaere. Skal til laegen om 1 time, saa maa vi se  

Men skaller huden ikke ved svamp? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2016

Aristocats

Mami skriver:

Jeg vil gaa i krig med at kigge. Er de gode til smalle foedder?  

Ja, det er de. De er faktisk ret smalle i modellen synes jeg og det siger andre også. Synes helt klart du skal prøve dem, de er virkelig gode og holder i årevis. Og så findes de i mange flotte farver, modeller og mønstre. Og de har alle sammen rem om hælen samt tæerne.  Så de bliver på foden og får god støtte. Hælen er heller ikke helt flad. 

Anmeld Citér

18. august 2016

Mami

Aristocats skriver:

Ja, det er de. De er faktisk ret smalle i modellen synes jeg og det siger andre også. Synes helt klart du skal prøve dem, de er virkelig gode og holder i årevis. Og så findes de i mange flotte farver, modeller og mønstre. Og de har alle sammen rem om hælen samt tæerne.  Så de bliver på foden og får god støtte. Hælen er heller ikke helt flad. 

Saa fik jeg googlet. De er faktisk ikke helt grimme :-D frygtede 80er fodformede jesus sandaler 

Mange tak for tippet  

Anmeld Citér

18. august 2016

Aristocats

Saa fik jeg googlet. De er faktisk ikke helt grimme :-D frygtede 80er fodformede jesus sandaler 

Mange tak for tippet  

Åh Gud, læste lige dit indlæg helt forkert første gang. Ja, de er mega fede, dog synes mange også de er skide grimme.  Men jeg elsker looket. Håber du får glæde af et par!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.