Hvad er der galt med mine foedder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.789 visninger
23 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. august 2016

Mami

Hej 

for knapt 4 mdr siden flyttede vi til Florida. I Danmark gik jeg altid med sko og sokker (hader mine but ugly taer) men herover er det altsaa for varmt, saa nu gaar jeg i sandaler og bare taer. jeg har en for historie med at gaa i for smaa sko. 

Nu er mine kroellede taer rettet ud og jeg gaar nogenlunde normalt MEN mine foedder er haevet, oemme og roede. 

De dunker, kloer og jeg vralter rundt. Det er kun under foedderne og taerne oven paa ser de normale ud. 

Bud paa hvad der sker? Paa forhaand tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2016

Babilooo

Godt st du endelig har sko der giver fødderne luft og i den rigtige størrelse.. 

1) hvorfor i al verden har du dyrket at gå i for små sko så dine tæer decideret bliver krøllede..?!?

2) Jeg ville opsøge en fodterapeut og /eller læge. Der bær kigges på hvad de små sko har forårsage af skade evt på nerver eller muskler, led m.m.

Anmeld Citér

17. august 2016

Mami

Smølfine123 skriver:

Godt st du endelig har sko der giver fødderne luft og i den rigtige størrelse.. 

1) hvorfor i al verden har du dyrket at gå i for små sko så dine tæer decideret bliver krøllede..?!?

2) Jeg ville opsøge en fodterapeut og /eller læge. Der bær kigges på hvad de små sko har forårsage af skade evt på nerver eller muskler, led m.m.

Det skam heller ikke et valg jeg har taget, jeg har bare som barn altod gaaet i for smaa sko, og som teenager var jeg van til saadan sidder sko, saa det var foerst som 21 aarig jeg fandt ud af jeg brugte 38 og ikke 36. 

Taenkte selv noget fys eller noget. For mine taer er meget deforme, saa tror jeg skal genoptraenes eller have "strukket" foden ud.. ved bare ikke lige hvordan man kommer igang.

Anmeld Citér

17. august 2016

Babilooo

Ej det er børnemishandling.. Øv. Håber du får nogenlunde normale fødder igen.

start med en normal læge som så kan henvise dig.

Anmeld Citér

17. august 2016

Mami

Ej det er børnemishandling.. Øv. Håber du får nogenlunde normale fødder igen.

start med en normal læge som så kan henvise dig.

Tak, haaber jeg ogsaa, men det er lidt maerkeligt det foerst er nu, ved ikke om det er fordi jeg nu gaar meget paa bare foedder. 

Tror jeg ringer til en fys i morgen og mine laege faar at tjekke om jeg har en infektion eller noget  

Anmeld Citér

17. august 2016

Babilooo

Mami skriver:

Tak, haaber jeg ogsaa, men det er lidt maerkeligt det foerst er nu, ved ikke om det er fordi jeg nu gaar meget paa bare foedder. 

Tror jeg ringer til en fys i morgen og mine laege faar at tjekke om jeg har en infektion eller noget  

Lyder som en god ide. Var dine forældre fattige og havde ikke råd til skoudskiftning..?

Anmeld Citér

17. august 2016

Mami

Smølfine123 skriver:

Lyder som en god ide. Var dine forældre fattige og havde ikke råd til skoudskiftning..?

Semi fattig ung enlig mor, med ekstrem daarlig priotering, maa vaere den korte version.. 

Anmeld Citér

17. august 2016

Aristocats

Hvilke sandaler bruger du? 

Anmeld Citér

18. august 2016

Mami

Aristocats skriver:

Hvilke sandaler bruger du? 

Har lidt forskellige, primaert klipklapper med den der mellem taerne og ellers sandal med lille hael og rem om ankel og over foden  

Anmeld Citér

18. august 2016

Aristocats

Mami skriver:

Har lidt forskellige, primaert klipklapper med den der mellem taerne og ellers sandal med lille hael og rem om ankel og over foden  

Tænker om du eventuelt har hørt om Chacos? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.