Hvad er der galt med mine foedder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2016

Mami

Aristocats skriver:

Tænker om du eventuelt har hørt om Chacos? 

Nej ikke lige umildbart er de gode? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2016

Babilooo

Når dine fødder har det som de har vil jeg anbefale at lægge klipklappere LANGT væk. Det er meget anstrengende for foden at holde på plads i forhold til faste sko eller sandaler med rem om hælen.

Anmeld Citér

18. august 2016

Anonym

Du bør lægge de klipklapper langt væk! De er ikke godt for nogens fødder - og slet ikke hvis man døjer med noget.

Du bør i stedet bruge noget fodtøj der sidder ordentlig fast på foden - et par gode sandaler med remme over foden og omkring hælen ville måske være at foretrække.

Derudover tænker jeg om det røde under foden kan være noget kontaktallergi -prøv evt at skifte til sko af et andet materiale og se om problemet fortsætter.

Er du bekymret vil jeg under alle omstændigheder anbefale dig at opsøge læge.

Anmeld Citér

18. august 2016

Aristocats

Mami skriver:

Nej ikke lige umildbart er de gode? 

Ja, virkelig gode og fede for fødderne  Og så er jeg ret sikker på at de også er ret populære i Florida, i hvert fald hvad jeg har hørt.  Men jeg er meget glad for mine. 

Anmeld Citér

18. august 2016

GrønStjerne

Tjek det med kontakt allergi ud, det du beskriver lyder som om der er noget i dine sko du ikke kan tåle.

Tjek evt krom-allergi, der er en del der får det af læder der er forarbejdet, og det er i mange lædersko...

Anmeld Citér

18. august 2016

ann-kristina

Jeg synes at det lyder som om du pga varmen og fugten har fået helt alm fodsvamp. Du kan helt sikkert få noget i håndkøb atvsmøre med. Det kan man ihvertfald i Danmark. Terminalen-creme

Anmeld Citér

18. august 2016

Mami

Aristocats skriver:

Ja, virkelig gode og fede for fødderne  Og så er jeg ret sikker på at de også er ret populære i Florida, i hvert fald hvad jeg har hørt.  Men jeg er meget glad for mine. 

Jeg vil gaa i krig med at kigge. Er de gode til smalle foedder?  

Anmeld Citér

18. august 2016

Mami

Aristocats skriver:

Jeg vil gaa i krig med at kigge. Er de gode til smalle foedder?  

Anmeld Citér

18. august 2016

Mami

GrønStjerne skriver:

Tjek det med kontakt allergi ud, det du beskriver lyder som om der er noget i dine sko du ikke kan tåle.

Tjek evt krom-allergi, der er en del der får det af læder der er forarbejdet, og det er i mange lædersko...

Det er godt nok ikke leder men ruskin og saadan noget gulv ting (aner ikke hvad matrialet hedder, sorry) 

Men kontakt allergi er klart en mulighed, tak  

Anmeld Citér

18. august 2016

Mami

ann-kristina skriver:

Jeg synes at det lyder som om du pga varmen og fugten har fået helt alm fodsvamp. Du kan helt sikkert få noget i håndkøb atvsmøre med. Det kan man ihvertfald i Danmark. Terminalen-creme

Det kunne ogsaa vaere. Skal til laegen om 1 time, saa maa vi se  

Men skaller huden ikke ved svamp? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.