Skal jeg vække ham for at give mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2009

cille22

nu er han så gammel at han ikke tager skade af at vente med at spise til han selv giver udtryk for behovet, jeg ville lade ham sove.

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

DortheSimonsen

Berg skriver:

Jeg ammer fuldt min søn på snart 3 mdr.

Ind imellem falder han i søvn ca. 3 timer efter han sidst har spist og sover så 3-4 timer i barnevognen, især om formiddagen.
Jeg har det skidt med at der kan gå 6-7 timer mellem amningerne og ved ikke rigtigt om jeg skal vække ham. Indtil videre har han fået lov til at sove til han selv vågner, men så er han så sulten, at han næsten ikke kan spise fordi han er så ivrig.

Hvad mener I?

Han tager i øvrigt fint på (og har en god dobbelthage) så han må jo få nok.

Jeg ville helt klart lade ham sove.
Hvis han er sulten skal han jo nok vågne.
Og hvis han tager fint på i vægt og har en dobbelthage, så kan jeg ikke se noget forkert i det

Anmeld

30. september 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

uuh ikke 6 ugere hvis hvadet et 12 ugers spring da han var 10 uger gammel som varede 3 uger og det var nok... og han er jo kun 15 uger nu så kunne godt lige bruge lidt stille rutine lige nu...

men det bestemmer jeg jo nok ikke.

Nej jeg savner også min dejlig nemme og glade dreng fra han var spæd synes godt nom han får os sat på prøve indimellem ikke sært at forældre får dårlige vaner kan man næsten andet? Man gør jo alt for at få ro Håber det går og går hurtigt

Anmeld

30. september 2009

charlottekri

han vågner når han bliver sulten. du kan eventuelt prøve at lave være med at vække ham i en periode og så se om han taber sig drastisk, og hvis han ikke gør det, så er alt jo fint (mon ikke at han nok skal få det ekstra han vil have når han vågner og er rigtig sulten??)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.