Skal jeg vække ham for at give mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.133 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Berg

Jeg ammer fuldt min søn på snart 3 mdr.

Ind imellem falder han i søvn ca. 3 timer efter han sidst har spist og sover så 3-4 timer i barnevognen, især om formiddagen.
Jeg har det skidt med at der kan gå 6-7 timer mellem amningerne og ved ikke rigtigt om jeg skal vække ham. Indtil videre har han fået lov til at sove til han selv vågner, men så er han så sulten, at han næsten ikke kan spise fordi han er så ivrig.

Hvad mener I?

Han tager i øvrigt fint på (og har en god dobbelthage) så han må jo få nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

SaNiNa

Jeg ville ikke vække ham, men ville se om jeg ikke kunne lægge ham til lige enden han vågner det gør jeg med nicklas men han kan osse spise selvom han sover...

jeg har den holdnig at man ikke skal vække små børn... hvad siger din sp til det? han skulle jo nok vågne hvis han var sulten før

Anmeld

30. september 2009

Berg

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg ville ikke vække ham, men ville se om jeg ikke kunne lægge ham til lige enden han vågner det gør jeg med nicklas men han kan osse spise selvom han sover...

jeg har den holdnig at man ikke skal vække små børn... hvad siger din sp til det? han skulle jo nok vågne hvis han var sulten før

Tror ikke jeg kan tage ham ind for at give ham mad uden at han vågner helt, selvom han sagtens kan spise mens han småsover.

Har ikke snakket med sp om, det var måske en idè.

Har også prøvet at give ham mad inden han bliver lagt i barnevognen, men han vil ikke spise medmindre han er sulten, så den går heller ikke.

Anmeld

30. september 2009

SaNiNa

Berg skriver:

Tror ikke jeg kan tage ham ind for at give ham mad uden at han vågner helt, selvom han sagtens kan spise mens han småsover.

Har ikke snakket med sp om, det var måske en idè.

Har også prøvet at give ham mad inden han bliver lagt i barnevognen, men han vil ikke spise medmindre han er sulten, så den går heller ikke.

Nicklas er nu 3.5 måneder og han kan godt sove 6-7 timer om natten før han var sulten, han har så bare lige lavet om på det i de her dag. men ellers har han sovet gemmen siden han var 1.5 månder

men jeg ville lad ham sove.

Anmeld

30. september 2009

Berg

Nicklas er nu 3.5 måneder og han kan godt sove 6-7 timer om natten før han var sulten, han har så bare lige lavet om på det i de her dag. men ellers har han sovet gemmen siden han var 1.5 månder

men jeg ville lad ham sove.

Jeg er da slet ikke misundelig på din ubrudte nattesøvn Dejligt!

Tror også jeg lader ham sove, måske kan han lære at gøre det om natten også...

Anmeld

30. september 2009

Mira0911

Jeg ville hellere ikke vække barnet... jeg vil lade det sove...

Anmeld

30. september 2009

SaNiNa

Berg skriver:

Jeg er da slet ikke misundelig på din ubrudte nattesøvn Dejligt!

Tror også jeg lader ham sove, måske kan han lære at gøre det om natten også...

Min nat har skam være noget afbrud i nat, har været oppe hver 1½ time og amme, og så festede ham lige en ½ time efterfølgende

Anmeld

30. september 2009

Berg

Min nat har skam være noget afbrud i nat, har været oppe hver 1½ time og amme, og så festede ham lige en ½ time efterfølgende

Dejligt at høre (undskyld) at jeg ikke er den eneste der stadig holder fest hver nat.
Han kommer sikkert snart tilbage i den gamle rutine igen. Er det ikke ved denne alder de har tigerspring og vil have mad hele tiden?

Anmeld

30. september 2009

SaNiNa

Berg skriver:

Dejligt at høre (undskyld) at jeg ikke er den eneste der stadig holder fest hver nat.
Han kommer sikkert snart tilbage i den gamle rutine igen. Er det ikke ved denne alder de har tigerspring og vil have mad hele tiden?

omkrng uge 8-12-19 og nicklas er 15 uger og 4 dag... men tror det er fordi han er klar til at få grød...

Anmeld

30. september 2009

LouiseNielsen

Nej så lange han sover godt, og tager på som han skal, så lad ham endelig sove.... Min søn da han var helt lille bitte ku godt sove 12 timer i træk, og jeg havde det også skidt med det, men min Sundhedsplejerske sagde at det sku jeg ik have for han tog godt på, og var en glad og meget tilfreds dreng....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.