Skal jeg vække ham for at give mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2009

Berg

LouiseLarsen skriver:

Nej så lange han sover godt, og tager på som han skal, så lad ham endelig sove.... Min søn da han var helt lille bitte ku godt sove 12 timer i træk, og jeg havde det også skidt med det, men min Sundhedsplejerske sagde at det sku jeg ik have for han tog godt på, og var en glad og meget tilfreds dreng....

Hold da op, det var godt nok længe.

Tak for svar. Lader ham sove!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Berg

Sanne og Nicklas skriver:

omkrng uge 8-12-19 og nicklas er 15 uger og 4 dag... men tror det er fordi han er klar til at få grød...

Hmmm, 12 uger.
Så burde han have et tigerspring nu. Men det varierer vel lidt fra barn til barn.

Anmeld

30. september 2009

LouiseNielsen

Berg skriver:

Hold da op, det var godt nok længe.

Tak for svar. Lader ham sove!!!!

Var også det jeg syntes... Og jeg var sikker på der var noget galt med ham, eller fik dårlig samvittighed over han ik spiste. Men alt var som det skulle være.... Jeg har også selv rigtig meget brug for meget søvn, og min søn kan også stadig ta 12 timer i træk.... Så det er nok bare noget arveligt, han er blevet tjekket for forskkellige ting, men han er sund og rask...

Så ja lad du bare din søn sove...

Anmeld

30. september 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Er der måske nogen der kan forklare mig hvad tigerspring er for noget?

Anmeld

30. september 2009

Berg

Marianne.risom skriver:

Noget med at babys appetit øges og at de har brug for mere mad. Når de dier oftere øges mælkeproduktionen og baby kan få det den har brug for.

Anmeld

30. september 2009

SaNiNa

Marianne.risom skriver:

et tiger spring er der hvor barnet opdager nyt ting

voresbørn.dk/babyudvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring

Anmeld

30. september 2009

SaNiNa

Berg skriver:

Hmmm, 12 uger.
Så burde han have et tigerspring nu. Men det varierer vel lidt fra barn til barn.

det variere rigtig meget for når jeg læse om 19 ugers springet sp passer det rigtig godt på nicklas.

uuuh nu far lige gået en tur med ham så vil jeg se om jeg ikke kan få sovet lidt.

Anmeld

30. september 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

et tiger spring er der hvor barnet opdager nyt ting

voresbørn.dk/babyudvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring

Mange tak, så blev jeg også lidt klogere i dag

Anmeld

30. september 2009

mor_sabina

det variere rigtig meget for når jeg læse om 19 ugers springet sp passer det rigtig godt på nicklas.

uuuh nu far lige gået en tur med ham så vil jeg se om jeg ikke kan få sovet lidt.

Det var også deromkring Phillips det startede og det varede så 6 uger!!!! Så håber ikke at jeres er helt umulige. Det siges jo at det omkring uge 19 er værst!?

Anmeld

30. september 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Det var også deromkring Phillips det startede og det varede så 6 uger!!!! Så håber ikke at jeres er helt umulige. Det siges jo at det omkring uge 19 er værst!?

uuh ikke 6 ugere hvis hvadet et 12 ugers spring da han var 10 uger gammel som varede 3 uger og det var nok... og han er jo kun 15 uger nu så kunne godt lige bruge lidt stille rutine lige nu...

men det bestemmer jeg jo nok ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.