Hvornår startede I med at købe ind til Baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

ønskebørn74

Vi har det meste men ikke noget barn. Har aborteret hver gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

LMM

Såå fik den dejlige nyhed at vi vendter en dejlig lille dreng  juhhuuu.. Vi er blevet inig om at starter med at handle ind til ham til januar, hvor vi skal have lavet en 3D scanning og hvor der er 2 måneder til termin  Det passer hvis meget godt ik??? så køre jeg med min mor til Ikea og shopper, skønntttt  (manden synes ikke lige at ikea er det sjoveste sted i verden ha ha, så vi har tjekket de ting vi gerne vil have på nettet)

Anmeld

25. oktober 2009

LauraLW

Jeg startede dagen efter jeg testede positivt! - Ikke med det helt store, men havde bruge for at købe lidt tøj, det gjorde det på en måde mere virkeligt.

Jeg er ikke overtroisk, har også aborteret en gang før, tror ikke på at en sparkedragt afgører om graviditeten holder eller ej :-)
- Men jeg købte stille og roligt små ting som jeg så lagde i en kasse oven på skabet, på den måde fyldte det ikke for meget, hverken fysisk eller mentalt, men jeg fik min lyst og mit behov styret.

Det er dog lidt i perioder hvornår der bliver købt noget herhjemme, men hvis vi lige snubler over noget, så køber vi det.

Tillykke med den lille dreng, vildt at kunne sætte køn på ik?

Laura

Anmeld

25. oktober 2009

LMM

LauraLW skriver:

Jeg startede dagen efter jeg testede positivt! - Ikke med det helt store, men havde bruge for at købe lidt tøj, det gjorde det på en måde mere virkeligt.

Jeg er ikke overtroisk, har også aborteret en gang før, tror ikke på at en sparkedragt afgører om graviditeten holder eller ej :-)
- Men jeg købte stille og roligt små ting som jeg så lagde i en kasse oven på skabet, på den måde fyldte det ikke for meget, hverken fysisk eller mentalt, men jeg fik min lyst og mit behov styret.

Det er dog lidt i perioder hvornår der bliver købt noget herhjemme, men hvis vi lige snubler over noget, så køber vi det.

Tillykke med den lille dreng, vildt at kunne sætte køn på ik?

Laura

Vi har også kigget på nettet og ved nogenlunde hvor vi kan få de ting vi gerne vil have til den bette  

kan heller ikke vendter med at komme igang med babyshopping

jo det er skønt at vide hvad det bliver.... så kan man rigtig mærke at man er gravid... og det var en dreng, helt sikkert en dreng..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.