Hvornår startede I med at købe ind til Baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

alicestrikker

Jeg er 22 fulde uger henne i dag, og vi har købt absolut nul og niks. Det har jeg det faktisk rigtig fint med! Der skal tids nok gå baby i den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Vi begynde først med de store ting ca. 1 måned før han kom.

Begyndte dog at købe lidt tøj og småting da vi vidste han blev en dreng

Anmeld

1. oktober 2009

Misjelle

Da vi havde været til MD-scanningen købte vi vores første ting, det var barnevognen , så der har jeg jo også været godt og vel halvvejs .

Børneværelset har vi stadig ikke fået lavet, da værelset på nuværende tidspunkt er fyldt op med flyttekasser fra vores gamle lejlighed, men målet er da inden har bliver 1 år .

Anmeld

1. oktober 2009

maria_wlt

Jeg slog koldt vand i blodet fordi vi har været lidt uheldig i vores graviditet, så jeg gik først rigtig igang efter uge 23. Men det er så også gået stærkt, og vi mangler kun lidt tøj, seng og småting...

Maria 26+1

Anmeld

1. oktober 2009

MaleneG

Jeg er 26+1 idag, og har stadig ikke købt noget overhovedet..
vi går først igang til november
Lidt svært, men så er der bare lidt mere at glæde sig til

Anmeld

1. oktober 2009

siw84

jeg er 18+5 og vi købte puslebord i sidste uge og i tirsdags købte vi 3 kasser til at sidde på væggen (som er blevet hængt op
vi har så småt sat værelset i stand men mangler stadig sengen, men den bliver først købt når vi ved kønnet, for det er manden der har valgt den og den er enten blå eller lyserød

men ellers er det kun alle de små praktiske ting vi mangler.. og det er så hyggeligt og gå stille og roligt og lave værelset..

glæd dig..

siw 18+5

Anmeld

1. oktober 2009

LMM

skønt at få svar fra så mange  kan godt se at det ikke kun er mig der tager det stille og roligt.. jeg havde tænkt på at starte når jeg går på barsel så det bliver noget jeg kan gå og hygge mig med  (men tror ikke jeg kan vendte så længe)

bedsteforældrene er godt igang med at købe ind til den bette  så nu må vi se hvor meget jeg skal ud og købe.. ha ha

Anmeld

1. oktober 2009

mor-til-vanessa

LMM skriver:

Hej alle..
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvornår I startede med at købe ind til det lille nye familiemedlem?? 
- og hvornår startede i med at lave børneværels??

Jeg er selv næsten halvvejs i min graviditet og jeg har ikke købt noget som helst!!

Venlig Hilsen Lærke 18+6

jeg købte lidt tøj lige da jeg fandt ud af jeg var gravid

nu er jeg 30+3 og er lige flyttet i vores nye lejlighed idag. har slet ikk noget til bebs ud over den seng jeg lå i da jeg var lille. og selvfølgelig tøj. skal ikke have så meget da jeg nok flytter ril usa i det nye år.

men man skal jo også gå og hygge sig med det i 9 mdr, så der er jo masser af tid.

Anmeld

1. oktober 2009

LouiseNielsen

Altså jeg købte lidt tøj til Nicklas da jeg ikke var ret langt henne..... Nautrale farver, sempelthen fordi jeg bare ikke kunne lade være!

Har også købt en enkelt sparkedragt nu... Men alt andet så som creme, bler, mere tøj osv venter jeg med til jeg er ca 30 uger henne.... Og det samme med pudsleplads!

Vi har ik et ekstra værelse til babyen, så der skal indrettes pudsteplads i vores soveværelse. Vi vil gerne som det næste sku købe hus, men der går lige 1½-2 år endnu inden vi får råd til det, så derfor må det lige blive sådan her indtil daa....

Anmeld

1. oktober 2009

LMM

Juhuuu har lige været banken og han siger at vi kan flytte i hus efter jul
så nu vendter vi med at købe ting til, at vi står i et nyt hus  hvor vi har mere plads.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.