Hvornår startede I med at købe ind til Baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.857 visninger
33 svar
0 synes godt om
30. september 2009

LMM

Hej alle..
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvornår I startede med at købe ind til det lille nye familiemedlem?? 
- og hvornår startede i med at lave børneværels??

Jeg er selv næsten halvvejs i min graviditet og jeg har ikke købt noget som helst!!

Venlig Hilsen Lærke 18+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

tumle81

wauw flot at du har kunnet holde dig så længe

Første gang var lat klart måneder inden f'ødslen, og stort set det samme anden gang...

Denne gang er jeg ved at gøre det sidste klar nu, men selvfølgelig mangler man heller ikke så meget nu her 3. gang

Knus Kathrina 36+1

Anmeld

30. september 2009

Lærke90

Jeg er nu 29+3 og har det meste klar..
Mangler kun få ting.,
Havde 2 trøjer og 2 par sokker inden den lille var blevet lavet .
Men vi begyndte meget tidligt med at købe ind..

Vi købte løbende, da man kan spare en masse ved at kigge efter tilbud - på måske netop lige det man vil have.
Jeg har simpelhen ikke kunne holde mig i skindet, men synes nu også det er rart nu at næsten det hele er på plads, så vi ikke skal stresse over det.

Anmeld

30. september 2009

Mira0911

Det gjorde vi, efter vi havde fået kønnet afvide...
Barnevognen insisterede svigermor, på at skulle købe hurtigst muligt... Og der var jeg ca. 7 - 8 uger henne....

Anmeld

30. september 2009

Valle81

Jeg begyndte så småt efter jeg havde rundet de 12 uger:0)

Kiggede efter tilbud og købte ind efter hvad pengepunge havde råd til:0)

Alt var klart en måneds tid inden hun kom:0)

Anmeld

30. september 2009

Hjaltesmor

Herhjemme begyndte vi i uge 30 med at flytte rundt på værelser. Derefter begyndte vi at købe ting ind og var færdige med det hele i uge 36. Vores vaskbare kom dog først 40+3 (de blev sendt fra UK, hvor postvæsenet strejkede), så det var godt jeg først fødte 41+0.

Vores barnevogn blev købt ind i uge 35 og det er jo lidt sent i forhold til formaldehyd og den slags, så den kunne jeg godt have tænkt mig, vi havde haft noget før. Især fordi vi ikke ville have en standardfarve, så havde vi ikke været heldige, at de lige havde en enkelt hjemme i vore farve, havde vi først fået den 3 dage før termin. Så der skal man altså være hurtigere ude.

Anmeld

30. september 2009

LMM

Jeg vil gerne vendte til vi har kønnet, men tror når jeg først går igang kan jeg ikke stoppe igen med at købe ting og tøj

Vi ved nogenlunde hvad vi gerne vil have og hvor ma kan købe det, men har altid taget det stille og roligt
men der er også kun list over en uge til vi har kønnet på plads, så det er jo spændende, men så kan jeg nok ikke holde mig igen mere

Anmeld

30. september 2009

frk Jensen

Signeb skriver:

Herhjemme begyndte vi i uge 30 med at flytte rundt på værelser. Derefter begyndte vi at købe ting ind og var færdige med det hele i uge 36. Vores vaskbare kom dog først 40+3 (de blev sendt fra UK, hvor postvæsenet strejkede), så det var godt jeg først fødte 41+0.

Vores barnevogn blev købt ind i uge 35 og det er jo lidt sent i forhold til formaldehyd og den slags, så den kunne jeg godt have tænkt mig, vi havde haft noget før. Især fordi vi ikke ville have en standardfarve, så havde vi ikke været heldige, at de lige havde en enkelt hjemme i vore farve, havde vi først fået den 3 dage før termin. Så der skal man altså være hurtigere ude.

hvad er vaskbare???
Knus

Anmeld

30. september 2009

MaleneGærup

Efter MD scanning i uge 20 begyndte jeg så småt at købe lidt tøj og har ellers købt løbende, når jeg lige ser noget....
Malene 27. uge

Anmeld

30. september 2009

Brams

Efter kønsskanning i uge 20 gik vi i gang og så eskalerede det ellers derfra

Barnevognen bestilte vi dog omkring uge 16, da vi skulle på en længere ferie til USA og fik af vide at når vi kom hjem ville firmaet have sommerlukket en måned.

Hjemvendt fra USA var børneværelset nyrenoveret og klart (det ordnede min papfar mens vi nød ferien i USA ).

I lørdags holdt min søster et surprise babyshower for mig, så der fik vi alle de ting vi stod og manglede og ellers ville have købt her 4 uger før termin, så det var pragtfuldt.

Trine 35+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.