Hmm på den igen - havde lige skrevet et lang indlæg og så forsvandt det. Prøver igen og om jeg kan huske det hele
Jeg har læst hele tråden igen og kan se der er forskellige svar, som har givet stof til eftertanke hos mig.
Det skal sige at vi sagtens kan hygge sammen alle sammen og have nogle gode weekender sammen.
Selvfølgelig skal der være plads til far - søn tid, og det er der også. Jeg putter vores fælles barn, så hygger de sammen. Mindst en gang i weekenden sover de også sammen.
Det der kan bringe mit pis i kog er at bio-mor ofte tror, at vi gør alle ting for dem. Vi henter om fredagen (2x40 km) og bonus søn spørg ofte om vi vil kører i skole mandag i stedet for at han bliver hentet søndag eftermiddag - det giver 80 km + at vi først møder kl 9.00 på arbejde. Her ønsker jeg lige fra bio-mor - måske bare en tak eller deling af brændstof udgifterne, da det lettere deres hverdag ved at vi kører begge veje.
Vi har haft flere turer i statsforvaltningen og nogle gange skal der ikke meget til før forældrene bliver uenige og pigesur
Jeg ved også godt det ikke altid er en dans på rosen som sammenbragt familie og heller ikke "alm" familie.
Jeg havde blot brug for at tømme mine tanker for nogle, som ikke kender mig, da jeg har utrolig svært at snakke med min mand og familie om mine følelser.
Det er ikke let at være bonus mor, alm mor og hustru
når man samtidig er 37 timers arbejdskvinde og skal have en hverdag til at hænge sammen mens manden er selvstændig
Anmeld
Citér