Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CR skriver: Jeg ved ikke om det kan hjælpe lidt, men på den klinik hvor vi er tilknyttet, skal man have mindst 1 rigtig menstruation efter aborten, så den lange blødning efter aborten tæller ikke. Så hvis du ikke har fået den rigtige menstruation endnu, er kroppen nok ikke klar endnu Jeg synes det er meget forskelligt hvad man hører om folks erfaringer efter en abort, enten så blev de gravide kort efter ellers var der en del der brugte evigheder efterfølgende. Jeg håber virkelig at vi hører til dem med kort tid
Jeg ved ikke om det kan hjælpe lidt, men på den klinik hvor vi er tilknyttet, skal man have mindst 1 rigtig menstruation efter aborten, så den lange blødning efter aborten tæller ikke. Så hvis du ikke har fået den rigtige menstruation endnu, er kroppen nok ikke klar endnu
Jeg synes det er meget forskelligt hvad man hører om folks erfaringer efter en abort, enten så blev de gravide kort efter ellers var der en del der brugte evigheder efterfølgende. Jeg håber virkelig at vi hører til dem med kort tid
Nåååe okay, det er da meget rart at vide tak
Ja, jeg håber virkelig at vores kroppe bliver hurtig klar og bare tager imod med det samme
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128