Håber på bedre scanning torsdag.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2016

CR

Mille:) skriver:

Åhh det er jeg ked af at høre  og så lige på din fødselsdag 

Tak

Ja ikke fordi det ville ha føltes anderledes i morgen, men havde været rart at kunne have en hygge dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2016

Aristocats

Øv altså.  

Anmeld Citér

12. august 2016

CR

Aristocats skriver:

Øv altså.  

Ja rigtig øv

Anmeld Citér

12. august 2016

mth

Tak

Scanningen idag gik bedre end forventet. Spunken målte 12,3 mm som stadigvæk er lidt småt i forhold til hvor langt jeg er henne men med en flot hjerterytme.

Jeg har været så nervøs hele dagen, havde slet ikke regnet med at det kunne gå godt idag. I sidste uge kunne vi næsten intet se og i dag, kunne man sagtens tyde en lille bebs på skærmen. 

Jeg får lige en ekstra scanning om 10 dage men er begyndt på at tro på det lidt mere.

Anmeld Citér

12. august 2016

Natteravnen

CR skriver:

Tak men det gik ikke. Jeg har fået en abort i dag

Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre!! 

KÆMPE krammer til dig fra mig  Skriv endelig hvis du har brug for at komme ud med nogle ting  Hvis det på nogle måde kan hjælpe lidt er du ikke alene.. Fra præcis 4 uger siden i dag var vi til scanning og fandt ud af at vores også var død og fik foretaget en abort.. Jeg ved hvor forfærdeligt du har det, og at intet kan trøste eller hjælpe, men for mig hjalp det trods alt bare lidt at vide at jeg ikke var alene  Igen, skriv endelig 

Anmeld Citér

12. august 2016

hautecouture

Øv  Det er jeg virkelig ked af at høre.

Anmeld Citér

13. august 2016

CR

Natteravnen skriver:

Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre!! 

KÆMPE krammer til dig fra mig  Skriv endelig hvis du har brug for at komme ud med nogle ting  Hvis det på nogle måde kan hjælpe lidt er du ikke alene.. Fra præcis 4 uger siden i dag var vi til scanning og fandt ud af at vores også var død og fik foretaget en abort.. Jeg ved hvor forfærdeligt du har det, og at intet kan trøste eller hjælpe, men for mig hjalp det trods alt bare lidt at vide at jeg ikke var alene  Igen, skriv endelig 

Tak for svar.

Det er virkelig uretfærdigt at man skal igennem det når man ikke ønsker sig andet end et lille vidunder 

Håber du er ved at have det lidt bedre. 

Anmeld Citér

13. august 2016

CR

hautecouture skriver:

Øv  Det er jeg virkelig ked af at høre.

Tak

Anmeld Citér

13. august 2016

Natteravnen

CR skriver:

Tak for svar.

Det er virkelig uretfærdigt at man skal igennem det når man ikke ønsker sig andet end et lille vidunder 

Håber du er ved at have det lidt bedre. 

Så lidt 

Ja det er SÅ uretfærdigt og hårdt..

Jeg har stadig ikke fået ægløsning efter aborten eller noget der ligner. Det er virkelig frustrerende  Vi prøver at være positive, men det er svært når vi ikke kan få lov at komme videre fra det her mareridt og prøve igen 

Anmeld Citér

14. august 2016

CR

Natteravnen skriver:

Så lidt 

Ja det er SÅ uretfærdigt og hårdt..

Jeg har stadig ikke fået ægløsning efter aborten eller noget der ligner. Det er virkelig frustrerende  Vi prøver at være positive, men det er svært når vi ikke kan få lov at komme videre fra det her mareridt og prøve igen 

Jeg ved ikke om det kan hjælpe lidt, men på den klinik hvor vi er tilknyttet, skal man have  mindst 1 rigtig menstruation efter aborten, så den lange blødning efter aborten tæller ikke. Så hvis du ikke har fået den rigtige menstruation endnu, er kroppen nok ikke klar endnu 

Jeg synes det er meget forskelligt hvad man hører om folks erfaringer efter en abort, enten så blev de gravide kort efter ellers var der en del der brugte evigheder efterfølgende.    Jeg håber virkelig at vi hører til dem med kort tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.