Håber på bedre scanning torsdag.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2016

mth

Jeg står lidt i den samme situation, anden gang desværre. Jeg var til skanning i fredags, hvor jeg var 7+2. Der var fint hjerteblink men lægen sagde den var lidt lille. Han målte den ikke så jeg ved ikke andet end den var 'lidt lille'. Jeg skal skannes igen på fredag for at se om bebsen vokser som den skal. Det skal siges jeg er blevet gravid efter oplægning af fryseæg så jeg ved hvornår jeg er blevet gravid. 

Min sidste graviditet endte i MA selvom vi havde set hjerteblink 2 gange men den var hele tiden en uge for lille i forhold til hvor langt jeg skulle være henne. Så følelserne sidder udenpå tøjet.

Jeg kan desværre ikke bidrage med positive historier selv men jeg har googlet en del og læste om en kvinde som var blevet gravid ved IVF. Hendes spire målte kun 2,6 mm til 7 ugers skanning og hun fødte en sund og rask datter, så lad være med at miste håbet!!

Jeg håber det bedste for os begge to, held og lykke på torsdag, jeg  fingre for dig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2016

CR

Mille:) skriver:

Har ikke selv prøvet det, men er selv 7+5 og ville ikke gå herfra uden et 

krydser så meget for den bare er langsom

Tak

Anmeld Citér

9. august 2016

CR

hautecouture skriver:

Alle de bedste tanker herfra  Håber spiren vokser derudad.

Tak

Anmeld Citér

10. august 2016

CR

Jeg står lidt i den samme situation, anden gang desværre. Jeg var til skanning i fredags, hvor jeg var 7+2. Der var fint hjerteblink men lægen sagde den var lidt lille. Han målte den ikke så jeg ved ikke andet end den var 'lidt lille'. Jeg skal skannes igen på fredag for at se om bebsen vokser som den skal. Det skal siges jeg er blevet gravid efter oplægning af fryseæg så jeg ved hvornår jeg er blevet gravid. 

Min sidste graviditet endte i MA selvom vi havde set hjerteblink 2 gange men den var hele tiden en uge for lille i forhold til hvor langt jeg skulle være henne. Så følelserne sidder udenpå tøjet.

Jeg kan desværre ikke bidrage med positive historier selv men jeg har googlet en del og læste om en kvinde som var blevet gravid ved IVF. Hendes spire målte kun 2,6 mm til 7 ugers skanning og hun fødte en sund og rask datter, så lad være med at miste håbet!!

Jeg håber det bedste for os begge to, held og lykke på torsdag, jeg  fingre for dig.

Pyh ha nej ikke særlig positivt. Men der er jo også altid de dårlige historier.

jeg er ked af at høre om dig. Håber heldet vender snart. 

Jeg har også prøvet at Google, men man bliver bare mere forvirret.

Jeg håber virkelig for os begge at det får godt

Anmeld Citér

10. august 2016

mth

CR skriver:

Pyh ha nej ikke særlig positivt. Men der er jo også altid de dårlige historier.

jeg er ked af at høre om dig. Håber heldet vender snart. 

Jeg har også prøvet at Google, men man bliver bare mere forvirret.

Jeg håber virkelig for os begge at det får godt

Det var ikke for at skræmme dig, det er virkelig ikke en sjov situation at være i og det kan sagtens bare være en slow starter. 

Jeg synes det var mærkeligt lægen ikke målte størrelsen, måske vil han ikke gøre mig mere nervøs, i og med vi har mistet før. Jeg har lidt blandede følelser, ved ikke helt hvad jeg skal tro. Nu er det heldigvis ikke langt til fredag så vi kan få afklaring. 

Jeg sender positive tanker og god karma din vej

Anmeld Citér

10. august 2016

CR

mth skriver:

Det var ikke for at skræmme dig, det er virkelig ikke en sjov situation at være i og det kan sagtens bare være en slow starter. 

Jeg synes det var mærkeligt lægen ikke målte størrelsen, måske vil han ikke gøre mig mere nervøs, i og med vi har mistet før. Jeg har lidt blandede følelser, ved ikke helt hvad jeg skal tro. Nu er det heldigvis ikke langt til fredag så vi kan få afklaring. 

Jeg sender positive tanker og god karma din vej

Vi satser på vi  begge har en slow starter.

Ja det virker da lidt mærkeligt. Min læge lagde stor vægt på at forklare både med abort og hvis ikke. Pyh det er næsten til at miste modet ved. Men jeg er blevet meget mere positiv her de sidste par dage.

Vi vælger at tro på at vi bare har en sløv banan

Og håber på det bedste svar i morgen

Tak i lige måde

Anmeld Citér

10. august 2016

mth

Vi satser på vi  begge har en slow starter.

Ja det virker da lidt mærkeligt. Min læge lagde stor vægt på at forklare både med abort og hvis ikke. Pyh det er næsten til at miste modet ved. Men jeg er blevet meget mere positiv her de sidste par dage.

Vi vælger at tro på at vi bare har en sløv banan

Og håber på det bedste svar i morgen

Tak i lige måde

Ja, der håber vi på

Det er faktisk ret irriterende - jeg veg slet ikke om jeg er købt eller solgt. Jeg var så bange for den endnu engang ville være for lille, og når han så sagde det, gik jeg bare helt i sort og fik ikke rigtig stillet nogen spm. Jeg har derfor ingen ide om, hvor lille den var.  

jeg synes mine bukser er begyndt at stramme en del, selvom jeg pga. Kvalmen spiser mindre så jeg tænker måske er det er godt tegn.

Jeg prøver også at bevare optimismen, men nøj hvor er jeg bare nervøs for den skanning

Anmeld Citér

10. august 2016

Natteravnen

Vil blot lige ønske jer begge mange gange held og lykke!!!! 

Jeg krydser ALT hvad jeg kan for jer 

Anmeld Citér

11. august 2016

MissTas

Hvordan er det gået i dag? Håber alt er lige som det skal være 

Anmeld Citér

11. august 2016

CR

mth skriver:

Ja, der håber vi på

Det er faktisk ret irriterende - jeg veg slet ikke om jeg er købt eller solgt. Jeg var så bange for den endnu engang ville være for lille, og når han så sagde det, gik jeg bare helt i sort og fik ikke rigtig stillet nogen spm. Jeg har derfor ingen ide om, hvor lille den var.  

jeg synes mine bukser er begyndt at stramme en del, selvom jeg pga. Kvalmen spiser mindre så jeg tænker måske er det er godt tegn.

Jeg prøver også at bevare optimismen, men nøj hvor er jeg bare nervøs for den skanning

Jeg håber det går bedre for dig.

Jeg har brugt min fødselsdag på gynækologisk afdeling og har fået en medicinsk abort. Så det må absolut være den værste fødselsdag og oven i det skal vores ferie aflyses pga. Infektions risiko  så alt i alt en rigtig dårlig dag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.