Institution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2016

striber

Mine børn er i institution forskelligt. Men de har fri når jeg har. 

De fleste dage er de der fra kl 8/9 - 15.30/16.00. Tirsdag og hver anden fredag, har jeg dog fri kl 12, så der henter jeg min søn 12.30. Min datter sover dog stadig til middag, så hun bliver hentet når hun vågner ved 14 tiden. 

De dage de er der til 16, aflevere min mand ved 9 tiden, hvis han kan. Han kan flekse sin tid, så der er vi ret priviligeret. 

Ønsketænkningen ville være at de kunne være der 9-14/15 hver dag. Men det passer vores arbejdsskemaer desvære ikke til. Jeg arbejder selv i en vuggestue, så jeg ser, at det er ydre timerne, hvor børnene begynder at vise savn til forældrene. 

Så har jeg 4 omsorgsdage og noget afspadsering engang imellem. Der er mine børn hjemme sammen med mig. På nær hvis jeg har aftaler, hvor de ikke kan være med. Men det er sjællent, og aldrig på omsorgsdagene. 

Og ja ellers 6 ugers ferie. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2016

Mullesmith

Mariehøne123 skriver:

Nu driller jeg lidt

men hvis du er på barsel er de vel i institution mere end højst nødvendigt. Du kunne jo sagtens holde dem hjemme. 

Skriver det kun fordi du får det til at lyde som om andre sender dem unødvendigt afsted. 

Jeg ved at nogen sender deres børn afsted unødigt, det er ikke noget jeg tror. Ja mine børn kan godt blive hjemme mens jeg holder barsel, men de vil gerne afsted og har lige holdt 5 ugers sommerferie, desuden betaler vi jo for intitution, og jeg kam jo ikke holde barsel forevigt, skal i arbejde igen til 1. Oktober 

Anmeld Citér

9. august 2016

Jeia

Kære Forældre

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor længe jeres børn er i institution om dagen? Holder I faste fridage med dem? Min datter er startet i Vuggestue og jeg har så svært ved at skulle give slip

Ønsker alle en god dag

Mine piger bliver normalt afleveret mellem 9.30 og 10 og hentet igen ved 16 tiden. Vi arbejder begge mandag til fredag, så de har ikke faste fridage, men har fri, når vi har fri. Og hvis de ikke gider i børnehave, passer mormor gerne ��

Mens jeg har været på barsel, var de i børnehave  0 til 3 dage om ugen. Kom lidt an på mine planer og hvad de selv har haft lyst til. 

De har 6 ugers sommerferie.

Anmeld Citér

13. august 2016

JustMe123

Tak, for alle jeres svar. 

Anmeld Citér

13. august 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
JustMe123 skriver:

Tak, for alle jeres svar. 

Da jeg gik i skole, var det 6:30 til 16:10. Længe ja, men vi bor ret langt væk fra tingene og min mand møder kl 7. 

Men så har hun til gengæld haft pænt mange fridage

Lige pt. Kan vi heldigvis nøjes med 7:30 til 16:10.  

Når jeg skal skrive bachelor bliver det heldigvis mere frit og jeg kan aflevere når jeg vil og hente det bliver rart

Og jeg er måske en af dem, som har ladet min datter være unødvendig i dp, så jeg lige kunne rydde op osv. Slemme mig her snakker jeg om en halv time til en time ekstra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.