Institution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2016

Carina:-)

09-15 ikke faste fridage men når der er behov planlæggerjeg mit arbejde så de kan være hjemme. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2016

Mullesmith

JustMe123 skriver:

Kære Forældre

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor længe jeres børn er i institution om dagen? Holder I faste fridage med dem? Min datter er startet i Vuggestue og jeg har så svært ved at skulle give slip

Ønsker alle en god dag

Mine unger er lige startet op i børnehaven igen efter 5 ugers dejlig ferie. De har aldrig været i institution mere end højst nødvendigt eller fordi de simpelthen ville. De bliver afleveret mellem 7.30 og 9.00 og hentet kl.15. Nogen gange før nogen gange senere men aldrig senere end 16. De holder tit en fridag nu hvor jeg har barsel, og når jeg kommer i arbejde kan de også holde fridage indimellem  

Anmeld Citér

8. august 2016

modesty

Kære Forældre

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor længe jeres børn er i institution om dagen? Holder I faste fridage med dem? Min datter er startet i Vuggestue og jeg har så svært ved at skulle give slip

Ønsker alle en god dag

Det kommer vel an på hvad du har mulighed for ift. arbejde. 

Da min søn gik i vuggestue hed det 7/8-14. Nu hvor han går i børnehave hedder det 9-15/16. 

Anmeld Citér

8. august 2016

AogA

Jeg læser hjemme  Min dreng på 4 år er i børnehave fra kl. 9-14 og min yngste på 16 måneder er endnu ikke startet i institution. Han starter i december hvor han får de samme tider som sin storebror  

Min store dreng holder fri når han har lyst. Nogle perioder er det op til 3 fridage om ugen, og andre perioder (blandt andet her efter 5 ugers ferie) ønsker han ikke fri i hverdagene

Anmeld Citér

8. august 2016

Troldemommi

De går begge to i børnehave nu, deres mødetider er 7.30 - 15.30 fredag 7.30 - 14.30 

Anmeld Citér

8. august 2016

LilleAsMor

JustMe123 skriver:

Kære Forældre

Ønsker alle en god dag

Både jeg og min kæreste arbejder fuldtid og pendler på arbejde. Jeg har en 1 time, min kæreste skiftende. 

Vores datter er i vuggestue fra 6.15-16.30 (nogle gange 17). Optimalt? Nej, men vi har begge jobs, som man ikke bare kan finde alle steder.

Anmeld Citér

8. august 2016

Rauw

De to skolebørn har tre dage fra 8.15 til 14.15 og så har de to dage fra 8.15 til 16.15 det er så vildt. De er længere i skole end mig 

Børnehavebarnet er afsted fra 07 til 14 eller 15 alt efter hvornår jeg har fri. Og når jeg har hjemmestudie dage så holder hun også fri. Og så har de fri alle ferier og fridage. Men jeg synes de er voldsomt meget afsted og jeg hader det. 

Anmeld Citér

8. august 2016

ønskebørn74

JustMe123 skriver:

Kære Forældre

Ønsker alle en god dag

Fra kl. 7.00-14.30 tirsdage på skift fri.

tvillinger på 3 år til oktober..

Anmeld Citér

8. august 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Mullesmith skriver:

Mine unger er lige startet op i børnehaven igen efter 5 ugers dejlig ferie. De har aldrig været i institution mere end højst nødvendigt eller fordi de simpelthen ville. De bliver afleveret mellem 7.30 og 9.00 og hentet kl.15. Nogen gange før nogen gange senere men aldrig senere end 16. De holder tit en fridag nu hvor jeg har barsel, og når jeg kommer i arbejde kan de også holde fridage indimellem  

Nu driller jeg lidt

men hvis du er på barsel er de vel i institution mere end højst nødvendigt. Du kunne jo sagtens holde dem hjemme. 

Skriver det kun fordi du får det til at lyde som om andre sender dem unødvendigt afsted. 

Anmeld Citér

8. august 2016

A-1995

Her er de afsted i dagpleje mandag-torsdag fra 7.30-15 og fredag fra 7.30-11.45..

de holder fri hvis dp har fri eller er syg. 

Jeg har på ingen måde dårlig samvittighed. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.