D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
JustMe123 skriver:
Kære Forældre
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor længe jeres børn er i institution om dagen? Holder I faste fridage med dem? Min datter er startet i Vuggestue og jeg har så svært ved at skulle give slip
Ønsker alle en god dag
Sidste år havde min datter rimelig korte dage. Hun blev afleveret kl 8-8:30 og hentet mellem 14 og 15. Og ofte fri om fredagen, da jeg altid havde fri der. Fra mandag næste uge, hvor jeg starter i skole igen kommer hun til at blive afleveret 7:30 senest, og hun bliver hentet mellem 15 og 16:30 da jeg har senere fri. Og ingen fridage udover ferie+weekend medmindre hun er syg.
Men jeg har prioriteret at hun ikke skulle være mere i vuggestue end allerhøjest nødvendigt. Og det går jeg sådanset stadig ind for. Hun har også fået fuld ferie (fra 24/6 til 15/8), fordi jeg jo også har haft ferie.
Så hvis du har mulighed for det, så giv hende da nogle korte dage (aflever sent og hent evt lige efter lur).
Jeg ved at min datter elsker at være i vuggestue, men jeg nyder også at kunne hente hende tidligt ind i mellem. 
Anmeld
Citér