Din historie ligner min 
havde en voldsom fødsel og en forfærdige start med en syg baby, hvor ingen hjalp og synes vi var pylret, indtil de fandt ud af, at hun havde tørste feber. De glemte os på barselsgangen, jeg besvimede og kunne ikke holde mit eget barn og meget andet.
Så fik vores datter kolik. Og havde det slemt til hun ca 6 måneder. Så havde hun det on/off
så fandt vi ud af at hun havde en genfejl som kan have stor indvirkning på flere ting og sygdomme...
så blev jeg gravid på spiral - jeg var helt grædefærdig! For vi fik at vide, at jeg måske var for langt henne til abort og barnet muligvis også havde den genfejl, da vi kan være bærer af den. Det var jeg så heldigvis ikke, og naturen gik sin egen gang med spontan abort... Og skulle gå til blodprøver 3 gange om ugen osv
Jeg var derfor klar til at smide håndklædet i ringen og indtil for ca 2 måneder siden, skulle JEG ikke have flere børn...
min datter nu næsten 12 måneder... Og jeg er skruk nu...
Så det kommer nok
ps i min mødregruppe havde vi det ALLE sådan 4 måneder efter... Efter 6 måneder begyndte de første at åbne lidt op for tankerne
du er HElT normal.
og hvis jeres barn bliver enebarn, så er det ikke jordens undergang
Anmeld
Citér