Anonym skriver:
Har bare lige brug for at få at vide at det er normale tanker - og få mine tanker ud. For snart 6 uger siden fødte jeg en dejlig pige. Det var en forfærdelig fødsel, der koksede helt fra starten. Dette gjorde at jeg nok ikke ønsker at føde igen. Udover det er vores pige det modsatte af nem. Hendes mave har drillet så meget, og hun har skreget det meste af hendes vågne tid. Jeg ved slet ikke hvorfor mine tanker hele tiden kommer over på nr. 2. Altså at jeg faktisk ikke har lyst.. Først er der det med, at jeg bare ikke har lyst til at føde igen. Jojo så kan jeg vel bede om pks, hvis tankerne stadig er der. Men kan slet ikke overskue i mit hoved, hvis nr. 2 får så meget bøvl med maven også, imens man har den første
Og jeg ved også disse tanker er normale, og man magisk vis bare har overskud til flere til den tid.. Jeg ved at det nok ændre sig, alle de her tanker.. Men måske ikke?
Jeg tror bare jeg er så påvirket af at jeg skal have flere børn, fordi det siger samfundet agtig. Har altid sagt til mig selv jeg skulle have 2-3 børn. Men 1 har også været på snakken. Bare at kunne have en, og ikke skulle have flere. Kan bare ikke forene mig helt med tanken. Men det er mere de ting, man ikke kommer ti at opleve igen. Graviditet, babytiden osv osv.
Så jeg er nysgerrig.. Jer med flere, eller har enebørn.. Hvilke tanker gjorde i jer om nr. 2, kort efter fødslen? Hvornår ændrede tankerne sig - hvis de gjorde?
Sådan har jeg også altid sagt men er endt med 4 dejlige børn den mindste er knap 6 mdr
De første Mdr har været pisse rocker hårdt hver gang
har svoret jeg aldrig skulle have flere
d 1 barn en pige havde kolik slem
hurtig fødsel 4 timer fra 1 ve til hun var ude
hun er 9 år
d 2 barn en dreng mellemørsbetendelse fra han var 6 mdr og til han var 14 mdr til han fik dren i han skreg af smerte når penicillinen ik virkede mere
hurtig fødsel 3 timer fra 1 ve til hun var ude var indlagt i 10 dage med ham fordi han skulle have medicin
han er 6 år
d 3 barn en pige kolik og mellemørsbetendelse oveni hun fik dren i da hun var 8 mdr for jeg nægtede at fylde hende med penicillin så hun fik hurtig tid til dren
lyn fødsel 2 timer fra vandet gik til hun kom ud åbnede mig 4 cm på en ve! Avs
hun er 3 år
d 4 barn en pige fik sørme osse kolik og vi har været indlagt 2 gange med vejrtrækningsproblemer og lungebetændelse første gang var hun 3 uger hun var en lille vip's på bare 2700 g og 46 cm ved fødslen trods hun kom 5 dage før termin
senere viste det sig hun har asmatisk bronkitisk
hendes fødsel endte ud i akut kejsersnit for da vandet gik da jeg var 4 cm åben fandt de ud af at rumpen lå ned af. Dette var ik blevet opdaget ugen før ved min jdm trods for at jeg påpegede at det ikke føltes som det havde gjordt de andre gange Mine veer gik i stå og efter 4 timer skulle hun altså ud så det endte sådan
hun kom ud med skæv hovede
forsi hun havde siddet oppe i mit ribben i hvertfald et par mdr sagde de
var lidt sur over de ik lyttede til mig når jeg sagde det føltes om om at sparkene gik igennem endetarmen op til flere gange !
Nå men lige pt døjer vi med tænder og tigerspring og hendes astma er i udbrud
det trækker tænder ud 
men når det så er sagt
så ville jeg gøre det hele igen hvis der kom et vidunder mere !!!

man glemmer hurtig de 2-4 første mdr
tror de følelser og tanker du har er meget normalt for har haft dem alle 4 gange
knus