anonym12 skriver:
Det ved jeg ikke. Han får somregl tilbudt 3 måltider, men hvor meget der ryger ned ved jeg ikke. Han spiser mere og mere, men vi kan jo ikke tvinge ham til at spise. Jeg håber det bliver endnu bedre når han starter i dp lige om lidt og han ser de andre børn spise.
Og jeg vil ikke nødvendigvis skære i amningerne om to mdr, men der prøver vi og ser om han er klar igen. Jeg vil hellere være træt end jeg vil gå rundt med en ulykkelig dreng om natten fordi han ikke må blive ammet. Så hellere vente til vi kan gøre det uden det bliver en stor kamp.
Men jeg kan bestemt fokuserer på kost og motion og se om det ikke kan give lidt mere energi
.
Hvor er det flot du ser dit barn behov og ikke dit eget, selvfølge skal mor også kunne hænge sammen, men stadigvæk er et trygt barn bedst og det lyder som om i gør alt godt for ham 
Her sov jeg ikke de første 2 år med nr 1(og nr 2 kom 1 mdr senere), hun var født syg og vågnede HVER time uanset hvornår hun sov + hun nægtede rigtig mad og var småtspisende helt til hun var 3 år
Men efter noget tid er det som om man vænner sig til det haha.. her hjalp det med frisk luft, et bad, puttetid med barnet på sofaen, det er helt okay og tage dem med til at se lidt tegnefilm mens mor blunder lidt og så ellers sund kost så depoterne er fyldt op. kender ALT for godt trangen til at falde i colaen og chokoladen, men så daler energien også værre 
KNUS til dig fra en som virkelig ved det kan trække tænder ud 
Anmeld
Citér