Drikker vanvittigt meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2016

M1G

EBK skriver:

Måske et lidt tosset spørgsmål, men hvor meget drikker jeres børn? 

Vi har en dreng på knap 2, og han er simpelthen tørstig konstant.

Han drikker vand, mælk, saft, juice, te og smoothie i store mængder. 

Han kværner en liter vand om morgenen og et stort glas mælk, og jeg vil skyde på 2 liter fra kl 17 til 19, hvor han kommer i seng.

i dagtimerne er han i dagpleje.

Ved 2 tiden om natten vågner han igen og er tørstig. Som regel drikker han 0,5l vand der.

hans dagplejemor har spurgt om vi har bemærket hans væskeindtag, for hun synes det er voldsomt. 

Men han ér aktiv og tonser rundt, så det kan vel ikke være andet end reel tørst? 

Føler mig lidt småtosset ved at spørge Men hvor meget drikker jeres børn? Og er der farligt at drikke meget væske?

Tørst kan være et tegn på sukkersyge eller andre stofskifte lidelser.  Så måske du skulle nævne det for lægen?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2016

M1G

EBK skriver:

Måske et lidt tosset spørgsmål, men hvor meget drikker jeres børn? 

Vi har en dreng på knap 2, og han er simpelthen tørstig konstant.

Han drikker vand, mælk, saft, juice, te og smoothie i store mængder. 

Han kværner en liter vand om morgenen og et stort glas mælk, og jeg vil skyde på 2 liter fra kl 17 til 19, hvor han kommer i seng.

i dagtimerne er han i dagpleje.

Ved 2 tiden om natten vågner han igen og er tørstig. Som regel drikker han 0,5l vand der.

hans dagplejemor har spurgt om vi har bemærket hans væskeindtag, for hun synes det er voldsomt. 

Men han ér aktiv og tonser rundt, så det kan vel ikke være andet end reel tørst? 

Føler mig lidt småtosset ved at spørge Men hvor meget drikker jeres børn? Og er der farligt at drikke meget væske?

Tørst kan være et tegn på sukkersyge eller andre stofskifte lidelser.  Så måske du skulle nævne det for lægen?  

Anmeld Citér

11. august 2016

FruStolpe

M1G skriver:

Hvis du nu havde læst tråden  -ville du vide at de allerede er i gang med en udredning gennem læge og sygehus... 

Anmeld Citér

11. august 2016

Ønsker en lille spire..

FruStolpe skriver:

Hvis du nu havde læst tråden  -ville du vide at de allerede er i gang med en udredning gennem læge og sygehus... 

Fatter ikke hvordan man kan svare på en tråd som er 7 sider lang uden at have læst ét éneste svar? Sukkersyge er sådan nævnt i alle svar?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.