Gave til storesøster når lillebror kommer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2016

miniRTLL

MissTas skriver:

Hej alle i skønne mødre. 

Jer der har større søskende som er eller skal være storesøster/bror får de en gave af jer når de blir storesøster/bror? 

Vores datter på 4 år skal være storesøster til november og overvejer at gi hende en gave den dag. Men gør man normalt det? 

Jeg venter godt nok kun den første, 
men da min første nevø blev født fik storebror på 2½ en gave

Da nr. 2 blev født var der ingen der fik en gave, der var de 3 storebrødre 9, 7 og 3, men ham på 3 var på sommerferie med bio-mor og kom først 2-3 uger efter så der var gave "ræset" slut 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2016

MissTas

MyBigWish skriver:

Det ville da være en super god ide 

De er også på tilbud i BR og Toysrus lige pt.. 

Du skulle vel ikke vide hvor længe de køre det tilbud ?

Anmeld Citér

29. juli 2016

MyBigWish

MissTas skriver:

Du skulle vel ikke vide hvor længe de køre det tilbud ?

Nej desværre �� Ved ikke om Br skifter club tilbud hver måned? 

Anmeld Citér

29. juli 2016

MissTas

MyBigWish skriver:

Nej desværre �� Ved ikke om Br skifter club tilbud hver måned? 

De køre tilbud i toys indtil september så har vist god tid men tror jeg har besluttet mig for en drenge baby born 

Anmeld Citér

1. august 2016

MyBigWish

MissTas skriver:

De køre tilbud i toys indtil september så har vist god tid men tror jeg har besluttet mig for en drenge baby born 

God ide 

Ellers kan jeg også anbefale Rubens barn dukker!  De er virkelig skønne.. 

Anmeld Citér

1. august 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Vores søn ønskede jeg helt vil en bestemt ting og aftalen var at når lillebror varsommes til verden ( kejsersnit) så ville far komme og hente ham og så kørte de ned og købte den og samtidig måtte han vælge en bamse til lille bror og så kom de op til mig så han kunne se lillebror som den første ��

Anmeld Citér

2. august 2016

Mor1986

MissTas skriver:

Hej alle i skønne mødre. 

Jer der har større søskende som er eller skal være storesøster/bror får de en gave af jer når de blir storesøster/bror? 

Vores datter på 4 år skal være storesøster til november og overvejer at gi hende en gave den dag. Men gør man normalt det? 

Min mand tog vores datter på 4 år med ind i en legetøjsbutik og så måtte hun se,vælge noget. Det blev et puslespil og en klovne paryk.

meningem var hun skulle have en drenge dukke men hun havde fødselsdag 14 dage senere så der fik hun den

Anmeld Citér

2. august 2016

MissTas

MyBigWish skriver:

God ide 

Ellers kan jeg også anbefale Rubens barn dukker!  De er virkelig skønne.. 

Har godt hørt om dem, men min datter elsker virkelig sin baby born. Og hun har SÅ meget udstyr og tilbehør til den fordi hun også har arvet mit fra da jeg var barn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.