Gave til storesøster når lillebror kommer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.893 visninger
17 svar
3 synes godt om
28. juli 2016

MissTas

Hej alle i skønne mødre. 

Jer der har større søskende som er eller skal være storesøster/bror får de en gave af jer når de blir storesøster/bror? 

Vores datter på 4 år skal være storesøster til november og overvejer at gi hende en gave den dag. Men gør man normalt det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2016

MyBigWish

MissTas skriver:

Hej alle i skønne mødre. 

Jer der har større søskende som er eller skal være storesøster/bror får de en gave af jer når de blir storesøster/bror? 

Vores datter på 4 år skal være storesøster til november og overvejer at gi hende en gave den dag. Men gør man normalt det? 

Vores søn var 16 måneder da han blev storebror, der fik han en storebror gave   Vi gav ham en bil han kunne køre rundt på og som kunne skyde bolde ud af snuden.. 

Ved ikke om man normalt giver storesøskende gaver, men for os føltes det bare mest rigtig 

Anmeld Citér

28. juli 2016

MissTas

MyBigWish skriver:

Vores søn var 16 måneder da han blev storebror, der fik han en storebror gave   Vi gav ham en bil han kunne køre rundt på og som kunne skyde bolde ud af snuden.. 

Ved ikke om man normalt giver storesøskende gaver, men for os føltes det bare mest rigtig 

Også det jeg tænker min datter elsker sin babyborn. Har to stk, men to piger. Hun leger den ene er lillebror. Så overvejer om vi skal købe drengeudgaven til hende nu hun skal være storesøster til en lillebror?  

Anmeld Citér

28. juli 2016

MyBigWish

MissTas skriver:

Også det jeg tænker min datter elsker sin babyborn. Har to stk, men to piger. Hun leger den ene er lillebror. Så overvejer om vi skal købe drengeudgaven til hende nu hun skal være storesøster til en lillebror?  

Det ville da være en super god ide 

De er også på tilbud i BR og Toysrus lige pt.. 

Anmeld Citér

28. juli 2016

MissTas

MyBigWish skriver:

Det ville da være en super god ide 

De er også på tilbud i BR og Toysrus lige pt.. 

Ja de er nemlig så tænker det ville være et kæmpe hit  

Anmeld Citér

28. juli 2016

MetteT

Min datter var 2 år da hun blev storesøster... Hun fik nogle puslespil, dem ku jeg lave med hende selv med lillebror på armen og mens jeg ammede..

Anmeld Citér

28. juli 2016

MissTas

MetteT skriver:

Min datter var 2 år da hun blev storesøster... Hun fik nogle puslespil, dem ku jeg lave med hende selv med lillebror på armen og mens jeg ammede..

Rigtig god ide.. Dem har min datter bare 5-6 stykker af hehe.. Men hun fik også storesøster gave så kan jeg regne ud  

Anmeld Citér

28. juli 2016

serinasmor

MissTas skriver:

Hej alle i skønne mødre. 

Cirka gav en gave til hende da vi havde været hjemme i et par dage...  Hun var  meget usikker på om hun var god nok som storesøster så hun fik en tak for hjælpen gave  

Det blev et kroket sæt

Anmeld Citér

28. juli 2016

Debatpigen.

MissTas skriver:

Hej alle i skønne mødre. 

nu venter jeg mit første barn. Men min veninde for noget tid siden ventede sin andet barn gav vi både en gave til den store pige og den lille ny. men vil mene det en gave i sig selv at få en lillebror/søster. Så ville nok ikke selv give en hvis jeg får en nr to.

Anmeld Citér

28. juli 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Altså vi har ikke gjort det - men gæsterne der skulle se den lille ny havde gave med til storbror også. Det var jeg faktisk rigtig glad for de gjorde 

Så jeg synes I skal gøre det, hvis det er det I har lyst til- uanset om det er noget man gør eller ej 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.