Anonym skriver:
Jeg har som sagt mistet mit barn Idag, rent ud sagt, skide uretfærdigt og rigtig træls.. Nu har min kæreste lige fået en sms med et scanningsbillede fra hans bror for nu skal de være forældre igen. Tak TAK siger jeg bare. Som om dagen ikke var slem nok i forvejen!
Min kæreste slettede også bare beskeden og har ikke svaret ham....
Nej de ved ikke at jeg Idag har mistet vores barn Idag, men de ved sgu godt hvad vi går igennem, måske man kunne levere beskeden på en lidt mere human måde 
Kæmpe kæmpe kram
Kan godt forstå et skanning billede, må være sindssygt hårdt..uanset hvad folk ved eller ej. Personligt kunne jeg ALDRIG finde på at annoncere en nyhed om graviditet til et par, der kæmper på den måde. Men der er forståelse og empati bare enormt forskellig, og måske fordi jeg selv har haft en lang kamp i forbindelse med graviditet, er jeg ekstra følsom.
Måske I kunne svare dem " tillykke til jer, må være helt fantastisk. Vi er desværre ikke i stand til at dele jeres glæde lige pt., da vi (endnu engang?) netop har mistet vores graviditet. Håber på, at I har forståelse for dette"
Det er bare min erfaring, at åbne kort er det bedste man kan gøre! Og det er det, som skaber mindst konflikt.
Håber I kommer igennem det, og snart står med en sund graviditet!

Anmeld
Citér