Kan livet bliver mere fucking uretfærdigt!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.504 visninger
23 svar
90 synes godt om
25. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg har som sagt mistet mit barn Idag, rent ud sagt, skide uretfærdigt og rigtig træls.. Nu har min kæreste lige fået en sms med et scanningsbillede fra hans bror for nu skal de være forældre igen. Tak TAK siger jeg bare. Som om dagen ikke var slem nok i forvejen!  Min kæreste slettede også bare beskeden og har ikke svaret ham.... 

Nej de ved ikke at jeg Idag har mistet vores barn Idag, men de ved sgu godt hvad vi går igennem, måske man kunne levere beskeden på en lidt mere human måde  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2016

ESV

Anonym skriver:

Jeg har som sagt mistet mit barn Idag, rent ud sagt, skide uretfærdigt og rigtig træls.. Nu har min kæreste lige fået en sms med et scanningsbillede fra hans bror for nu skal de være forældre igen. Tak TAK siger jeg bare. Som om dagen ikke var slem nok i forvejen!  Min kæreste slettede også bare beskeden og har ikke svaret ham.... 

Nej de ved ikke at jeg Idag har mistet vores barn Idag, men de ved sgu godt hvad vi går igennem, måske man kunne levere beskeden på en lidt mere human måde  

Men hvis de ikke ved at du har mistet ved de jo heller ikke de skal tage et hensyn! 

Jeg forstår godt det er træls og føles mega uretfærdigt men de skal vel have lov til at være glade og at din svoger gerne vil dele sin glæde med sin bror er der vel intet unormalt i? 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Men hvis de ikke ved at du har mistet ved de jo heller ikke de skal tage et hensyn! 

Jeg forstår godt det er træls og føles mega uretfærdigt men de skal vel have lov til at være glade og at din svoger gerne vil dele sin glæde med sin bror er der vel intet unormalt i? 

Ja måske er jeg bare hysterisk mens jeg sidder her og bløder mit barn ud.... Men han ved godt hvad vi går igennem, måske han ku skrive at han godt vidste hvad vi gik igennem men at han gerne vil dele nyheden med os, i stedet for bare at smække et billede i skrinet på ham? 

Er bare så forbandet ked af det og ved at give op....

Anmeld Citér

25. juli 2016

Camellia

Ja, selvfølgelig kan man vise hensyn.. Men hvis de ikke ved at i har mistet jeres barn, så er det vel svært at vise hensyn? 

De er jo ikke tankelæsere :-) 

men derudover så er jeg ked sf det på jeres vegne. Sender nogle tanker jeres vej.

Anmeld Citér

25. juli 2016

ESV

Anonym skriver:

Ja måske er jeg bare hysterisk mens jeg sidder her og bløder mit barn ud.... Men han ved godt hvad vi går igennem, måske han ku skrive at han godt vidste hvad vi gik igennem men at han gerne vil dele nyheden med os, i stedet for bare at smække et billede i skrinet på ham? 

Jamen selvfølgelig er du ked af det, det forstå jeg desværre godt!

men du skriver de ved hvad i går i gennem men ikke ved i har mistet idag jeg tror jeg mangler noget af historien for at kunne se at de ikke tager hensyn. 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvad er det, han ved, I går igennem? 

Anmeld Citér

25. juli 2016

nielsen80

Anonym skriver:

Kæmpe kæmpe kram

Kan godt forstå et skanning billede, må være sindssygt hårdt..uanset hvad folk ved eller ej. Personligt kunne jeg ALDRIG finde på at annoncere en nyhed om graviditet til et par, der kæmper på den måde. Men der er forståelse og empati bare enormt forskellig, og måske fordi jeg selv har haft en lang kamp i forbindelse med graviditet, er jeg ekstra følsom.

Måske I kunne svare dem " tillykke til jer, må være helt fantastisk. Vi er desværre ikke i stand til at dele jeres glæde lige pt., da vi (endnu engang?) netop har mistet vores graviditet. Håber på, at I har forståelse for dette"

Det er bare min erfaring, at åbne kort er det bedste man kan gøre! Og det er det, som skaber mindst konflikt.

Håber I kommer igennem det, og snart står med en sund graviditet!

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Hvad er det, han ved, I går igennem? 

At vi er i behandling, og at vi har mistet flere gange før, han ved bare ikke at vi lige har mistet igen.... Ved godt han ik er tankelæser.... Men stadig 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Camellia

Måske de bare vil dele deres lykkelige omstændigheder med jer, og de tror på at det stadig forløbet godt med jeres graviditet. Jeg kunne sagtens finde på det samme, altså med at sende et billede.

De ved jo ikke at det desværre er gået galt igen. Men ØV, at det ikke lykkedes og i skal igennem endnu et tab :-( 

og selvfølgelig er det ikke sjovt at få smidt et scanningsbillede i hovedet oveni. 

Anmeld Citér

25. juli 2016

januar16

Det er jeg af på jeres vegne. MEN da jeg mistede 13 uger henne så betød det ikke at jeg ikke kunne glæde mig på andres vegne på grund af min egen sorg. Og der var MANGE der enten fødte eller annoncerede graviditet i den periode.

Synes I skal sige pænt tillykke - men at I ikke kan tage del i fejringen pt grundet omstændighederne. De er jo familie så de kan vel godt få sandheden af vide. Og så vil de vel også tage hensyn til jer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.