Baby møde hos mig den 20 okt på vesterbro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

Bubbi

TØSER HJÆLP!!!!

Har haft vandskade, og ligger lige nu i kæmpe krig med overboene da vandet kommer oppe fra hende, så alt sejler herhjemme..

Jeg tør ikk løbe an på at vi kan være her, hvis intet er komme i orden til næste uge..

Så skal jeg bestille plads et sted?? Er virkelig ked af det, over for jer alle sammen.. Men sig hvor i kunne have lyst til at være, og jeg får ringet

UNDSKYLD ALLE SAMMEN... Er sååååå ked af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Misjelle

Åh nej dog sikke noget altså ... det skal du da ikke tænke på, det er da langt værere for jer .

Jamen for min skyld kan vi da sagtens mødes et andet sted.

Anmeld

16. oktober 2009

malou

Bubbi skriver:

TØSER HJÆLP!!!!

Har haft vandskade, og ligger lige nu i kæmpe krig med overboene da vandet kommer oppe fra hende, så alt sejler herhjemme..

Jeg tør ikk løbe an på at vi kan være her, hvis intet er komme i orden til næste uge..

Så skal jeg bestille plads et sted?? Er virkelig ked af det, over for jer alle sammen.. Men sig hvor i kunne have lyst til at være, og jeg får ringet

UNDSKYLD ALLE SAMMEN... Er sååååå ked af det..

Åhhh nej din stakkel Det skal du da ikke undskylde... det er jo frygteligt for dig... kender det selv fra da jeg boede i Kbh... arggg det er bare noget der kan trække ud. Nå men jeg er jo super frisk alligevel.. men er lost mht steder i Kbh og hvad stederne hedder.. kommer der ikke såååå tit længere..- men et sted hvor det ikke er umuligt at parkere ville være fedt for mig og sikkert også for andre...

knus malou

Anmeld

16. oktober 2009

NaFe

Øv øv det var da noget værre noget....håber i får det ordet...

Ja jeg ved heller ikke lige hvad stederne hedder derinde...må lige i tænkeboks på hvad man kunne gøre....

//natasja

Anmeld

16. oktober 2009

prettybutterfly

Åhh nej det var dog en forfærdelig redelighed for jer! Og så tænker du på os, det skal du ikke gøre! Det er da MEGET værre for jer!!!

Er folk stadig friske på at mødes et sted til frokost?
Hvad med Rizraz? Eller andet?

Anmeld

17. oktober 2009

prettybutterfly

Der er ikke mange dage til onsdag! HVAD GØR VI TØSER??? Kom med forslag!!!!

Anmeld

17. oktober 2009

Mca<3

Hva m Jensens bøfhus ????

Anmeld

17. oktober 2009

kiroo

jeg kunne bare godt tænke mig man kunne tage barnevogn med ind? ved ikke man kan det på jensen´s bøfhus? er åben for alt..

Anmeld

17. oktober 2009

Mca<3

Hmm ja jeg kunne godt afholde men bor lidt uden for Hillerød og det kræver en bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.