Baby møde hos mig den 20 okt på vesterbro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2009

grinbidderen

vi kommer...  men havede skrevet i den anden jeg ville tage noget juice med men nu er der en andet der osse tager det med så er det jo dumt jeg osse tager med ik? men hva med jeg tager noget pålæg med til brød og bollerne..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Bubbi

grinbidderen skriver:

vi kommer...  men havede skrevet i den anden jeg ville tage noget juice med men nu er der en andet der osse tager det med så er det jo dumt jeg osse tager med ik? men hva med jeg tager noget pålæg med til brød og bollerne..??

Skønt

Som en anden skriver, alt efter hvor mange vi kommer, gør det måske ikke noget at der er flere der har noget med??

Anmeld

1. oktober 2009

prettybutterfly

Jeg syntes da endeligt flere skal tage Juice med, og andre ting, for 10 mennesker drikker da ret meget juice - tænker på hvis blit 1 person tager juice med er det RIGTIG MEGET juice der skal købes! Det er da bedst hvis alle bare tager lidt med af et eller andet!! 

Anmeld

1. oktober 2009

kiroo

jeg drikker ikke kaffe og er heller ikke så god til te, men er rigtig god til juice...:-

Anmeld

7. oktober 2009

grinbidderen

ok men så tager vi osse noget juice med.... vi glæder os  rigtig meget..

Anmeld

7. oktober 2009

Misjelle

Hvad mangler der som skal tages med , så tager vi det med ?

Anmeld

7. oktober 2009

prettybutterfly

Vi skal da også lige have den nøjagtige adresse??? Så vi har en chance for at finde det?? Den har jeg ihvert fald ikke set noget sted...

Anmeld

8. oktober 2009

Bubbi

Min adr er skydebanegade 22, 1 sal

Jeg laver lige en "liste" i morgen hvem der har hvad med.

Nu har jeg nemlig en længe ventede date med min dyne

Anmeld

8. oktober 2009

Cris

Det kunne være, at jeg kan nå at kikke forbi og hilse! Jeg bor også i Vesterbro og skal ikke bruge tid på transport! hehe   Tak for at arrangere det! Jeg kommer også med et eller andet self. til at putte i maven og hygge

Anmeld

9. oktober 2009

nilletøz

Hejsa...

Jeg ville også meget gerne med....!!

Noget bestemt man skal tage med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.