Baby møde hos mig den 20 okt på vesterbro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

tumle81

Jeg synes det lyder rigtig hyggeligt, men ved ikke helt hvordan og hvorledes med min termin. Har dog først termin 27/10, men har de sidste par dage haft flere og kraftigere plukkeveer, og håber at det måske snart går igang

Kan man melde sig på som måske??

Knus Kathrina 37+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

nilletøz

nilletøz skriver:

Hejsa...

Jeg ville også meget gerne med....!!

Noget bestemt man skal tage med?

Hejsa...

Jeg kan desværre ikke komme alligevel, havde glemt jeg havde en aftale med min mor... Øv altså...

Men vil meget gerne med næste gang der bliver hold noget....

Anmeld

14. oktober 2009

Mca<3

Jeg kan altså ikke lade være med at komme ,, Hvis jeg spiser noget antihistamin og ellers holder grabberne væk burde det kunne lade sig gøre ...  Må jeg stadig komme ??  Hva skal jeg medbringe ??  Det var kl 12 ikke ??

Anmeld

15. oktober 2009

malou

Tanja.. skriver:

Jeg kan altså ikke lade være med at komme ,, Hvis jeg spiser noget antihistamin og ellers holder grabberne væk burde det kunne lade sig gøre ...  Må jeg stadig komme ??  Hva skal jeg medbringe ??  Det var kl 12 ikke ??

hahahaha.... hvor morsomt... nej Tanja, det er en lukket fest nu  KANON!!!! glæder mig til at se jer...

kæmpe knus

Anmeld

15. oktober 2009

Mca<3

malou skriver:

hahahaha.... hvor morsomt... nej Tanja, det er en lukket fest nu  KANON!!!! glæder mig til at se jer...

kæmpe knus

Ihh glæder mig ,, Hva skal jeg medbringe ??  Hva er adr ??

Anmeld

15. oktober 2009

malou

Tanja.. skriver:

Ihh glæder mig ,, Hva skal jeg medbringe ??  Hva er adr ??

Skydebanegade 22 1 sal... bubbi har skrevet det længere oppe i denne tråd. Jeg aner ikke hvem der tager hvad med.. jeg nupper noget brød med fra bageren og der er vist også en der bager boller.... såh... hmm ved det ikke søde

Anmeld

15. oktober 2009

Mca<3

malou skriver:

Skydebanegade 22 1 sal... bubbi har skrevet det længere oppe i denne tråd. Jeg aner ikke hvem der tager hvad med.. jeg nupper noget brød med fra bageren og der er vist også en der bager boller.... såh... hmm ved det ikke søde

HMM    jEG FINDER SÅ PÅ NOGET   DET BLIVER SÅ FEDT AT MØDE JER ,,,

Anmeld

15. oktober 2009

NaFe

Jeg ved heller ikke lige hvad der mangler a sku tages med...nogen ideer til hvad jeg kan medbringe...

///natajsa

Anmeld

15. oktober 2009

prettybutterfly

Det lader ikke til at der er en liste over det folk tager med, så alle kan vel bare tage noget med af et eller andet, og så kan vi håbe på det hele passer!

Anmeld

15. oktober 2009

grinbidderen

Vi tager juice med, men er der nogen der tager pålæg med til brødet.... glæder os, selv om det er en lang rejse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.