For fanden...... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2016

Kløver

Kærlighedogkildevand skriver:

Det har jeg håbet på i over 2 år nu.. Jeg er så bange for at det aldrig sker

Sender varme tanker 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2016

Mille:)

Tallet er gået fra 118 til 7 siden i torsdags så er ikke gravid længere det kommer aldrig til at lykkes.... Nu kommer vi til at vente til oktober før vi kan få hjælp igen

Åhh det er jeg virkelig ked af at høre 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Debatpigen.

Tallet er gået fra 118 til 7 siden i torsdags så er ikke gravid længere det kommer aldrig til at lykkes.... Nu kommer vi til at vente til oktober før vi kan få hjælp igen

er virkelig ked af at høre det!

Anmeld Citér

25. juli 2016

Lisbeth1985

Det er også anden gang det sker for os. Med 1 år imellem. Så kan der gå et år mere nu inden jeg bliver gravid igen. Og sikkert også mister det  

Hvad siger lægerne? Vi blev ydeligere udredt på en privatklinik efter vi mistede tredje gang,og de fandt ud af,at min mand mangler mandligt kønshormon, hvilket (måske) er årsagen til vores gentagne aborter.

Anmeld Citér

25. juli 2016

Mortil2piger18

Lisbeth1985 skriver:

Hvad siger lægerne? Vi blev ydeligere udredt på en privatklinik efter vi mistede tredje gang,og de fandt ud af,at min mand mangler mandligt kønshormon, hvilket (måske) er årsagen til vores gentagne aborter.

manden er tip top og jeg har mild pco. Men når jeg får hormoner ser det fint ud, blev gravid naturligt men det satte sig ikke ordentligt fast vil jeg tro. Og denne her gang ved jeg ikke hvad der er sket. Jeg har i hvert fald været gravid. Jeg ved intet klinikken har ferie lukket til 8 august  

Anmeld Citér

25. juli 2016

Lisbeth1985

manden er tip top og jeg har mild pco. Men når jeg får hormoner ser det fint ud, blev gravid naturligt men det satte sig ikke ordentligt fast vil jeg tro. Og denne her gang ved jeg ikke hvad der er sket. Jeg har i hvert fald været gravid. Jeg ved intet klinikken har ferie lukket til 8 august  

Snak med lægerne efter ferien,og opsøg evt. en privatklinik for en second opinion (det har ofte nogle andre og mere kreative ideer end det offentlige)..

Anmeld Citér

25. juli 2016

KissMeKissMeKissMe

Masser kram  Det må være forfærdeligt hårdt. Har ikke selv prøvet at miste, men har prøvet ikke at blive gravid og se frem mod mange måneders ventetid før næste forsøg flere gange. Og det er fuldstændigt forfærdeligt. 

Hvis du til sidst ikke kan holde det ud, kan jeg virkelig anbefale at gå over i det private, hvis man på nogen måde kan undvære pengene. Der er ingen ventetider, og hvis man vil, kan man endda tage IVF-forsøg uden pause imellem. Det gjorde vi - 3 styks - og blev gravid ved det tredje. 

Jeg håber tingene snart går din vej - det er så mega uretfærdigt at man gang på gang bliver slået ud. 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Mortil2piger18

Lisbeth1985 skriver:

Snak med lægerne efter ferien,og opsøg evt. en privatklinik for en second opinion (det har ofte nogle andre og mere kreative ideer end det offentlige)..

Jeg fik 4 iui forsøg i det private så det har også været inde over

Anmeld Citér

25. juli 2016

Mo9ca

Det lyder da ikke håbløst med den diagnose selvom det selvfølgelig ikke er den erfaring du har. Jeg ved godt det er utroligt svært at bevare håbet når der ingen garantier er, for at opnå en levedygtig graviditet. Jeg har selv været der med 3 sa. i bagagen i træk. Men jeg er gravid nu i 16. uge. 

Det kan godt lykkes. At du har opnået graviditet er et stort plus. Flere med sværere pco og pcos opnår stadig graviditet i dag. Bliv ved med at tro på det. Det skal nok lykkes.

Knus M

Anmeld Citér

26. juli 2016

connynorregaard

Næste gang du bliver gravid så prøv at bede om at få et præparat der hedder Crinone.

Det fik jeg efter 4. Abort og vi fik vores søn.

Da jeg så blev gravid helt naturligt 3 år senere, ringede jeg til lægen og fik det udskrevet selvom jeg ikke længere var tilknyttet klinikken. Og har idag også en skøn datter :-)

Så hos os havde det stor succes og havde fået det anbefalet fra en der hvor det også havde været en stor succes.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.