For fanden...... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.366 visninger
31 svar
0 synes godt om
24. juli 2016

Mortil2piger18

min mavefornemmelse om de svage teste holdte jo stik selvom der var nogen der sagde at jeg sku stoppe med at teste fordi den var god nok!!!! 

Testen er total negativ nu på 2 dage....  Er så Tom for følelser lige nu... Vi prøver og prøver men kommer ingen vegne 

forstår det ikke! Har ikke blødt mere end den lille svage plet i forgårs, ingen smerter overhovedet og stadig varme og ømme bryster 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2016

Debatpigen.

Kærlighedogkildevand skriver:

min mavefornemmelse om de svage teste holdte jo stik selvom der var nogen der sagde at jeg sku stoppe med at teste fordi den var god nok!!!! 

Testen er total negativ nu på 2 dage....  Er så Tom for følelser lige nu... Vi prøver og prøver men kommer ingen vegne 

forstår det ikke! Har ikke blødt mere end den lille svage plet i forgårs, ingen smerter overhovedet og stadig varme og ømme bryster 

kram

har du prøvet at få en blodprøve taget for at se om den stiger eller falder ?

Anmeld Citér

24. juli 2016

Mortil2piger18

Debatpigen. skriver:

kram

har du prøvet at få en blodprøve taget for at se om den stiger eller falder ?

Ja skal ha taget den sidste på mandag 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Mille:)

Er testene taget på ca samme tid af døgnet?

Anmeld Citér

24. juli 2016

Mortil2piger18

Mille:) skriver:

Er testene taget på ca samme tid af døgnet?

Ja om morgenen, eller.. Den igår om eftermiddagen :s men ellers altid om morgenen

Anmeld Citér

25. juli 2016

Kløver

At den sidste der ser negativ ud, kan godt have betydning hvornår den er taget, da koncentrationen i hcg ikke er så høj, så alt efter hvor lang tid der er gået imellem toiletbesøgene kan det godt påvirke testen. Ville prøve en ny morgen test eller hvor der er gået længere tid imellem toiletbesøg 

krydser fingre for det hele er rigtig fint 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Mortil2piger18

Årgangs Mor skriver:

At den sidste der ser negativ ud, kan godt have betydning hvornår den er taget, da koncentrationen i hcg ikke er så høj, så alt efter hvor lang tid der er gået imellem toiletbesøgene kan det godt påvirke testen. Ville prøve en ny morgen test eller hvor der er gået længere tid imellem toiletbesøg 

krydser fingre for det hele er rigtig fint 

Den sidste (som er negativ) er taget om morgenen, efter ca 5 timers tissepause :s 

Anmeld Citér

25. juli 2016

xStinepigen

Har du testet igen? En lille smule blod lyder ikke som en abort, medmindre du har blødt mere sideb, så din krop burde jo stadig have hcg 

Anmeld Citér

25. juli 2016

MissTas

Har du lavet en ny test for at se hvordan den ser ud?

Anmeld Citér

25. juli 2016

Kløver

Den sidste (som er negativ) er taget om morgenen, efter ca 5 timers tissepause :s 

Jeg ville nok prøve en ny uanset 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.