For fanden...... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2016

Mortil2piger18

MissTas skriver:

Har du lavet en ny test for at se hvordan den ser ud?

Nej jeg orker ikke, jeg er i kø på tlf nu for at høre resultatet af min blodprøve 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2016

Kløver

Kærlighedogkildevand skriver:

Nej jeg orker ikke, jeg er i kø på tlf nu for at høre resultatet af min blodprøve 

Krydser fingre for gode resultater 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Mortil2piger18

Årgangs Mor skriver:

Krydser fingre for gode resultater 

Tak, jeg tror desværre ikke selv på det, men håber på et mirakel. Jeg kan snart ikke mere

Anmeld Citér

25. juli 2016

Mortil2piger18

Tallet er gået fra 118 til 7 siden i torsdags så er ikke gravid længere det kommer aldrig til at lykkes.... Nu kommer vi til at vente til oktober før vi kan få hjælp igen

Anmeld Citér

25. juli 2016

Carina:-)

25. juli 2016

Natteravnen

Jeg sender jer alle de bedste tanker!!! 

Intet man kan skrive, sige eller gøre hjælper i de kommende dage, de ved jeg, men et virtuelt kram og nogle tanker kan da ikke skade  Det skal nok lykkedes jer en dag, det er jeg sikker på 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Lisbeth1985

Det gør mig virkelig ondt! Jeg har selv prøvet det (desværre mere end en gang),så jeg ved,hvor hårdt det er. Jeg ved,at intet kan trøste lige nu,men jeg lover dig,at du nok skal komme ud på den anden side. Græd,skæld ud og plej hinanden i denne svære tid!

mange tanker og kram

Anmeld Citér

25. juli 2016

Mortil2piger18

Lisbeth1985 skriver:

Det gør mig virkelig ondt! Jeg har selv prøvet det (desværre mere end en gang),så jeg ved,hvor hårdt det er. Jeg ved,at intet kan trøste lige nu,men jeg lover dig,at du nok skal komme ud på den anden side. Græd,skæld ud og plej hinanden i denne svære tid!

mange tanker og kram

Det er også anden gang det sker for os. Med 1 år imellem. Så kan der gå et år mere nu inden jeg bliver gravid igen. Og sikkert også mister det  

Anmeld Citér

25. juli 2016

Kløver

Det er jeg rigtig ked af at høre. Sender kærlige tanker i jeres retning og håber det snart sker for jer 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Mortil2piger18

Årgangs Mor skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre. Sender kærlige tanker i jeres retning og håber det snart sker for jer 

Det har jeg håbet på i over 2 år nu.. Jeg er så bange for at det aldrig sker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.