Babs12 skriver:
Jeg synes ikke jeg bliver bange når jeg læser krimier, måske derfor at jeg tager så let på det.
Det gør jeg normalt heller ikke, men kan huske jeg med snemanden var adrr... Ligesom jeg var med America psycho, pg har faktisk lige læst en hvor jeg også måtte kigge væk fra siden ej og nu kan jeg ikke huske hvilken for har haft bogmarathon på campingpladsen og har indhentet det forsømte med en stor bunke bøger i denne uge 
men jeg tænker egentlig mest man vel ikke læser voksenbøger for et barn (når de begynder at forstå) hverken krimier, Mr Grey genren, socialrealisme eller....!
Vi sad i en helt anden sammenhæng og talte om vores mellemste søn og jeg ved jeg var på Bornholms Middelaldercentret da han var 1 år og 9 mnd og jeg ved vi talte om en del af tingene og han spurgte til nogle ting, kort efter var vi Calabria og han var bange for stromboli en vulkan, han kunne lege rollelege med sin søster (som hun styrede med hård hånd) og ikke mindst legen med fuld tale om motorcyklen, gå i supermarked, lægge hjelmen i kasse, købe mad, tage hjelmen og køre hjem. Egentlig bare et eksempel på hvor meget en der er 1 år og 9 mnd kan, og derfor formodentlig også forstår en del af ordene i en voksen bog/samtale - derfor er det supervigtigt vi voksne tænker os om og ikke tror de små intet forstår
Anmeld
Citér