Først og fremmest vil jeg sige, at du selvfølgelig skal gøre, hvad du selv mener er bedst. Jeg har ikke læst hele tråden, så jeg beklager hvis mit indlæg ikke stemmer overens med det allerede skrevne.
Når det så er sagt, vil jeg anbefale dig at arbejde med din frygt i stedet for at "føje" den.
Når du har fået en scanning, så bliver du tryg i en længere eller kortere periode, men hvad så efter det? Det bliver en dyr og lang graviditet, hvis du skal scannes hele tiden... En scanning er jo ikke en garanti for at babyen bliver hvor den er. Jeg vil mene, at en scanning er lidt som at tisse i bukserne...
Hvis jeg var dig, ville jeg hellere bruge pengene (hvis de altså er der) til at gå hos en psykolog og få mere kontrol over din frygt, så du får en mere rolig graviditet. Det er en mere langtidsholdbar løsning, som du bliver gladere for i længden. Jeg er selv uddannet psykolog, og ved hvordan terapi faktisk efter ganske få timer kan give fantastiske resultater. Hvis man selv er indstillet på at ændre på tingene, så kan du få meget mere ro i sindet.
Jeg håber du finder en løsning, som virker for dig.
Held og lykke.
Knus Julie
Anmeld