Tryghedsscanning! Ville I gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2009

baby2010

Først og fremmest vil jeg sige, at du selvfølgelig skal gøre, hvad du selv mener er bedst. Jeg har ikke læst hele tråden, så jeg beklager hvis mit indlæg ikke stemmer overens med det allerede skrevne.

Når det så er sagt, vil jeg anbefale dig at arbejde med din frygt i stedet for at "føje" den.
Når du har fået en scanning, så bliver du tryg i en længere eller kortere periode, men hvad så efter det? Det bliver en dyr og lang graviditet, hvis du skal scannes hele tiden... En scanning er jo ikke en garanti for at babyen bliver hvor den er. Jeg vil mene, at en scanning er lidt som at tisse i bukserne...

Hvis jeg var dig, ville jeg hellere bruge pengene (hvis de altså er der) til at gå hos en psykolog og få mere kontrol over din frygt, så du får en mere rolig graviditet. Det er en mere langtidsholdbar løsning, som du bliver gladere for i længden. Jeg er selv uddannet psykolog, og ved hvordan terapi faktisk efter ganske få timer kan give fantastiske resultater. Hvis man selv er indstillet på at ændre på tingene, så kan du få meget mere ro i sindet.

Jeg håber du finder en løsning, som virker for dig.
Held og lykke.
Knus Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Ansemusen

qp og landskrona: Tusind tak for jeres rigtig kloge ord! Dem kan jeg virkelig bruge til noget  Jeg ringede til lægen idag og spurgte hende om det var normalt at jeg var begyndt at få sådan nogle stik i underlivet samme sted og så også i siderne omkring æggestokkene. Det sagde hun var helt normalt og at jeg er ung og sund. Fik tid på mandag til en gyn. undersøgelse, så hun lige kan fortælle mig at alt ser normalt ud. Desuden skal hun fastslå om jeg har svamp eller ej, så jeg evt. kan komme i behandling.

Anmeld

30. september 2009

Ansemusen

baby2010 skriver: