Herpes i underlivet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Synes bare det er underligt at jeg ikke har ondt ved vandladning. Og det ikke er konstant kløe. Det er ligesom at knopperne kun kommer frem når jeg har kløet i dem. 

Jeg havde nu heller ik ondt ved vandladning. Jeg er ikke i tvivl om at det var herpes. Men det gik hurtigt væk.. Altså ikke så slemt som man altid får at vide det er..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2016

Anonym trådstarter

Frøken Krog skriver:

Tror ikke det er herpes så. Men undersøges skal det da. Jeg foreslår du ringer og bestiller tid i morgen.

Jeg ringer til gynækolog i dag når de åbner  skal alligevel have tid til at få lagt spiral op.

jeg håber ikke det er herpes. Håber det bare er svamp.  

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde nu heller ik ondt ved vandladning. Jeg er ikke i tvivl om at det var herpes. Men det gik hurtigt væk.. Altså ikke så slemt som man altid får at vide det er..

Okay. Jeg får det ihvertfald lige undersøgt for en sikkerheds skyld

Anmeld Citér

20. juli 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Umiddelbart lyder det jo som herpes. Øv hvor er det bare rigtig nederen. 

Og det er mange år jeg har haft der så. Men burde jeg så ikke have haft smittet sexpartnere? Der er ingen jeg har været sammen med der har det 

Jeg har kun smittet en partner, selvom jeg hsr haft nogle forskellige siden jeh fik herpes, og faste forhold hvit der aldrig blev rugt gummi, på trods af jeg har udbrud hver månede

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Umiddelbart lyder det jo som herpes. Øv hvor er det bare rigtig nederen. 

Og det er mange år jeg har haft der så. Men burde jeg så ikke have haft smittet sexpartnere? Der er ingen jeg har været sammen med der har det 

Det er vel svært at vide om nogen er blevet smittet. Der kan jo gå rigtig mange år uden udbrud.

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er vel svært at vide om nogen er blevet smittet. Der kan jo gå rigtig mange år uden udbrud.

Har også været i fast forhold de sidste 7 år

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Har også været i fast forhold de sidste 7 år

Så er det forhåbentlig noget du er blevet smittet med for mere end 7 år siden.. Men din kæreste kan sagtens også have det, men bare aldrig har haft udbrud. Det kan man vist tjekke ved at teste for antistoffer.

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så er det forhåbentlig noget du er blevet smittet med for mere end 7 år siden.. Men din kæreste kan sagtens også have det, men bare aldrig har haft udbrud. Det kan man vist tjekke ved at teste for antistoffer.

Jeg er i 30'erne og har haft sådan nogle ture her siden før jeg mødte min kæreste. Har bare altid forvekslet det med svamp. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.