Herpes i underlivet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2016

Frøken Krog

Tror ikke det er herpes så. Men undersøges skal det da. Jeg foreslår du ringer og bestiller tid i morgen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har lige haft sådan en omgang præcis som du har beskrevet det. Havde ikke ondt ved vandladning, og kløen kom kun i perioder, hvis det blev fremprovokeret. Til gengæld forsøgte kæresten og jeg at have sex (med kondom så han ikke blev smittet selvfølgelig), men DET gjorde bare ondt..  Smurte 2-3 gange dagligt med Canesten og væk var det efter 5-6 dage  Havde dog ikke rigtig nogen knopper, men var rød og hævet. Og så kløede det især omkring klitoris og ved skedeåbningen.

Har ikke prøvet at have sex så ved ikke lige hvordan det vil føles.

Har prøvet at smører med canesten og det lindre meget. Men må nok hellere få det tjekket for en sikkerheds skyld 

Anmeld Citér

19. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Har ikke prøvet at have sex så ved ikke lige hvordan det vil føles.

Har prøvet at smører med canesten og det lindre meget. Men må nok hellere få det tjekket for en sikkerheds skyld 

Ja, altid en god ide at blive tjekket

Anmeld Citér

19. juli 2016

Anonym

Selve de små knopper hverken svider eller gør ondt. De klør bare. 

Jeg har haft kønsvorter, nogen enkelte stykker og der kom kun sådan en lille knop på måske 2mm, de kløede lidt men ikke noget vildt, skulle bare pensles med noget jeg fik på recept og så 3 dage efter var de få stykker væk, der dukker stadig en micro vorte op indimellem men så behandler jeg den i 3 dage og så er den væk. Der er rigtig rigtig mange der har kønsvorter eller som har virussen i kroppen, så det kan sagtens være små kønsvorter du har.

Anmeld Citér

19. juli 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Hej med dig. Ved ikke lige med herpes. Men med det du skriver om svamp osv pga bind/tamponer, ville jeg bare anbefale dig at prøve en menstruationskop. Den ændrer ikke på miljøet dernede, så svampen får ikke så gode betingelser...

Anmeld Citér

19. juli 2016

Anonym trådstarter

Lea2787 skriver:

Hej med dig. Ved ikke lige med herpes. Men med det du skriver om svamp osv pga bind/tamponer, ville jeg bare anbefale dig at prøve en menstruationskop. Den ændrer ikke på miljøet dernede, så svampen får ikke så gode betingelser...

Hej. Tak for svar. Men den kop skal jeg ikke have. Synes det er et ret klamt koncept. 

Anmeld Citér

19. juli 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der lider af herpes i underlivet der kan fortælle lidt om det? 

Jeg spørger fordi jeg i mange år har døjet meget med svamp. Specielt efter menses da jeg ikk kan tåle bind og bryder mig ikke om tamponer. Nu har jeg så endnu engang et udbrud og det svider og klør. Det er altid kun omkring klitoris det klør. Her til aften opdager jeg så nogle små knopper af en art på indersiden af venstre skamlæbe og tanken slår mig om det mon kan være herpes. 

Googler det men synes ikke at det ligner billederne der er lagt op. Men symptomerne kan godt være de samme lige set bort fra influenza symptomerne. 

Ville derfor hører hvad i siger? 

Skal ringe til gynækolog i morgen med henblik på spiral. Men tænker at få tid til undersøgelse samtidig. 

Jeg har haft herpes siden jeg var 18 ( er 23 nu ) troede ins til for to år siden det var svamp, fik det altid lige inden mens, var ved lægen ved de færste par udbrud fordi jeg var sikker på det var herpes, men fik at vide det var svamp.

mit ligner på ingen måde de billeder man googler. Det klør, og så svider det sf helvedes til. Bliver knald rød, og nogle gange kan jeg få en lille plet der ligner en kuglerund hudafskrabning på 1 milimiter. Thats it .. Opdagede eet ved jeg smittede en eks kæreste - virkelig nederen .. Har rigtig tit udbrud 

Anmeld Citér

19. juli 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787
Anonym skriver:

Hej. Tak for svar. Men den kop skal jeg ikke have. Synes det er et ret klamt koncept. 

Hehe.. Ja okay, så er det nok ikke lige noget for dig. 

Anmeld Citér

19. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Har på ingen måde smerter ved vandladning. Og heller ingen rifter. Kun sådan nogle bitte små knopper. Og er heller ikke voldsomt rød. Kun lidt rødere end normalt men det tror jeg er pga kløen. 

Det er heller ikke konstant det klør. Lige nu gør det f.eks ikke. Det er kun hvis det lige bliver generet. Hvis trusserne sidder forkert eller sådan noget 

Det kan godt lyde som mine herpes udbrud . Intet voldsomt , klør en gsng i mellem, ingne blister, lidt rød og hvis jeg evt tager billede med telefonen kan jeg se en enkelt lille bitte "hul/hudafskarbning" meget meget småt

Anmeld Citér

19. juli 2016

Anonym trådstarter

Umiddelbart lyder det jo som herpes. Øv hvor er det bare rigtig nederen. 

Og det er mange år jeg har haft der så. Men burde jeg så ikke have haft smittet sexpartnere? Der er ingen jeg har været sammen med der har det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.