Savner et kæledyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2016

striber

Kay skriver:

Oki har her til aften siddet og læs om kaniner på blandt.  Dyrenes beskyttelses hjemmeside LG det står at det er flok dyr så man skal havde minimum 2 men at de skal havde adgang til separate sovrpladser 

Mange avlere vil ikke sælge til dem der vil have flere gående samtidigt, da de netop ikke er det. Men der kan jo være forskel på kaniner. Vi har kun forhørt og læst om dværgvæddere. Det kan jo være at andre racer godt kan gå sammen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2016

Kay

striber skriver:

Mange avlere vil ikke sælge til dem der vil have flere gående samtidigt, da de netop ikke er det. Men der kan jo være forskel på kaniner. Vi har kun forhørt og læst om dværgvæddere. Det kan jo være at andre racer godt kan gå sammen. 

Oki... Første tanke var også at vi kun skulle havde en... 

Anmeld Citér

30. juli 2016

heaven

Kay skriver:

Jeg er vokset op med dyr, fugl, marsvin, fisk, skildpadde,  kanin, høns og hunde da jeg flyttede hjemmefra fik jeg en kat og senere en hund 

De sidste snart 4 år har vi ikke haft dyr i hjemmet... siden vi måtte aflive vores hund der var blevet syg

Og jeg savner at havde et kæledyr  vi har 2 børn en på næsten 4 og en der bliver 2 til efteråret 

Den store plager om hund og kanin og den lille elsker hunde og hunde elsker hende og hun har et naturtalent for at være sammen med dem

Ønsket er en hund om et par år... men ihhh hvor jeg godt kunne tænke mig et lille hygge dyr inden... men ved bare ikke helt hvilket dyr der vil egne sig til et hus med 2 små rødder 

Hvad blev enden på tankerne?

Anmeld Citér

30. juli 2016

Mamacita til 2 piger

Kay skriver:

Tænker mest om de "holder til" så små børn... De skal jo også gerne kunne kæle med dem og den mindste er kun vandt til familiens hunde der gerne får en ordentlig krammer

Man siger "Jo mindre børn, jo større kæledyr.."  

Jeg ville nok vælge noget i kanin størrelse til sådanne to røvere...  

Anmeld Citér

31. juli 2016

Kay

heaven skriver:

Hvad blev enden på tankerne?

Jep prøver at overbevise manden om at en inde kanin er lige sagen og har også fundet nogle tæt på med unger som er i menneskets hænder hver dag... men han er svær at overbevise 

Anmeld Citér

31. juli 2016

Kay

sessen1984 skriver:

Man siger "Jo mindre børn, jo større kæledyr.."  

Jeg ville nok vælge noget i kanin størrelse til sådanne to røvere...  

Ja jeg tænker også en kanin eller kat ( men manden går aldrig med til en kat så prøver at overtale ham til en kanin ) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.