Savner et kæledyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2016

B&J

Jeg er nok ikke en god hjælp elsker dyr 

og en er bestemt ikke nok.

vi har kat 

hund

fisk

hamster

og kanin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2016

Diosa85

Kay skriver:

Tænker mest om de "holder til" så små børn... De skal jo også gerne kunne kæle med dem og den mindste er kun vandt til familiens hunde der gerne får en ordentlig krammer

Hmm ja det kan jeg godt se. Det kan godt blive lidt problematisk. Men hvad så med en kanin eller en hamster?

Anmeld Citér

18. juli 2016

Loa

Kanin eller marsvin? Ved ikke hvilken af dem der er mest hårdfør 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Kay

Diosa85 skriver:

Hmm ja det kan jeg godt se. Det kan godt blive lidt problematisk. Men hvad så med en kanin eller en hamster?

har virkelig overvejet en kanin da vi har det perfekte sted i haven til et udendørs bur  men kan de egentlig være ude hele året? det er mange år siden jeg selv havde kanin... 

kunne være vi skulle en tur på biblioteket i ferien og låne bøger om kanin og marsvin for det er også de 2 jeg tænker kunne være muligt 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Kay

Loa skriver:

Kanin eller marsvin? Ved ikke hvilken af dem der er mest hårdfør 

har selv overvejet en kanin... men der er noget med der er nogle der er meget svære at få tamme 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Kay

B&J skriver:

Jeg er nok ikke en god hjælp elsker dyr 

og en er bestemt ikke nok.

vi har kat 

hund

fisk

hamster

og kanin

ved du hvordan det er med kaniner? 

der er noget med at nogle ikke er så  nemme at gøre tamme? og er der forskel på om de kan bo uden for? og kan de også bo udenfor om vinteren eller skal de ind der? 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Diosa85

Kay skriver:

har virkelig overvejet en kanin da vi har det perfekte sted i haven til et udendørs bur  men kan de egentlig være ude hele året? det er mange år siden jeg selv havde kanin... 

kunne være vi skulle en tur på biblioteket i ferien og låne bøger om kanin og marsvin for det er også de 2 jeg tænker kunne være muligt 

Ja det tror jeg sagtens de kan. Hvis de har et ordentligt bur der står i læ :-) 

vi har en byggelegeplads her i byen hvor jeg bor. Og der er kaninerne ude året rundt :-)

men nok en meget god ide lige at læse op på det :-D

Anmeld Citér

18. juli 2016

Kay

Diosa85 skriver:

Ja det tror jeg sagtens de kan. Hvis de har et ordentligt bur der står i læ :-) 

vi har en byggelegeplads her i byen hvor jeg bor. Og der er kaninerne ude året rundt :-)

men nok en meget god ide lige at læse op på det :-D

vi har et sted der er overdækket og med rimelig læ... og tænker at hvis man vender buret rigtig er der fint læ 

Anmeld Citér

18. juli 2016

B&J

Kay skriver:

ved du hvordan det er med kaniner? 

der er noget med at nogle ikke er så  nemme at gøre tamme? og er der forskel på om de kan bo uden for? og kan de også bo udenfor om vinteren eller skal de ind der? 

Alle kaniner kan bo uden for de skal bare ha læ og bygget en vinter pels op det vil sige de helst skal vær uden for hele livet, og bedst at købe en kanin der er uden for. Og få dem fra alle af så kan du gøre den tamme. Vores vil ikke luftes og puttes med men kæle og være inde i stuen og ellers i huset sammen med os og de andre dyr det er super 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Kay

B&J skriver:

Alle kaniner kan bo uden for de skal bare ha læ og bygget en vinter pels op det vil sige de helst skal vær uden for hele livet, og bedst at købe en kanin der er uden for. Og få dem fra alle af så kan du gøre den tamme. Vores vil ikke luftes og puttes med men kæle og være inde i stuen og ellers i huset sammen med os og de andre dyr det er super 

hvordan har de det med håndtering fra de små børn... for tænker vores den lille nok vil forsøge ihærdigt at bære rundt på den... det skal hun selvfølgelig lære man ikke må men mere hvor meget de lige kan tåle i lærings processen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.