Er det tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2016

Diosa85

dd2016 skriver:

Hun ringede også efter en overlæge som var mere erfarin, hun sagde også at der kun var en. Det hele gik så hurtigt og det er først nu jeg egentlig tænker over det ekstra "rum". Hjerteblink var jo det vigtigste i det øjeblik.  Men ville man ikke kunne mærke det hvis der var tvillinger.? Min først graviditetstest var også meget svag. 

Jeg har ikke erfaring på tvillinger. Har kun en enkelt

men tror ikke du ville kunne mærke forskel på en eller to på det her stadie.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

BigHope13

Da jeg var til scanning i uge 6 var der også en ekstra hule, den var dog Tom og til en ekstra scanning i uge 9 var den helt væk igen. Min gyn sagde at det var fordi der havde været anlæg for at der skulle være to, men den ene var ikke begyndt at udvikle sig og derfor gik det sp i sig selv igen,.

sådan så mine billeder ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. juli 2016

et-ønske

Jeg tror ikke der er to, den ekstra lomme er tydeligt tom

til min tidlig scanning i uge 7 med tvillinger, så det sådan her ud der var hjerteblink ved begge fostre til denne scanning.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. juli 2016

dd2016

Inger skriver:

Jeg fik også tidlig scanning med min nummer 2 og der var kun en lille bebs  

til NF da hun satte scanneren på, så jeg bebs ligge og sparke rundt og lige pludselig kom der også et "ekstra" hulrum op, som der var Tom, men lige stor som den bebs lå i. Jeg blev helt varm og spurgte hvad det var, og hun snakkede også kort om at det kunne være en ekstra der var gået til tidlig, og fik en læge ind og scannede, og lægen sagde et ord som jeg ikke kan huske nu, og at det var meget normal, og at det ville forsvinde når baby blev større... 

Og næste gang var den der ikke mere og vi fik  et stks baby ud af det, men ring da hellere til dem og få et endelig svar, det kan jo være både det ene og det andet, men det var min erfaring med et ekstra hulrum 

Det kan være det var  artefakter hun sagde  men ringer til dem i morgen  

Anmeld Citér

17. juli 2016

dd2016

Liv_86 skriver:

Man burde mene hun/han er kompetent nok til at se om der er en eller to. 

Jeg blev scannet 6+1 og der var ingen tvivl om at der var to. KÆMPE CHOK. Det var til en privat tidlig scanning.  (Det første billede)

så blev jeg scannet igen i uge 10 (9+5) på Horsens sygehus, da jeg startede på et graviditets forløb for dem der er meget dårlige. Og jeg har også tre rum, lægen ledte rigtig længe efter en 3 baby, men der er ingen. 

Billedet til sidst har jeg tegnet ind og der kan du se jeg har også et tredje rum, eller hvad man skal sige.

det kan også være at der har været to men at den ene er gået til tidligt...

Dejligt at set jeg ikke er den eneste med et forhåbentlig tøm "rum"  kan hvis man ser godet efter ligner det jeg har 3  og ja de burde nok ha' fundet noget hvis der var noget og når man tydeligt kan se et ekstra "rum". Men man høre jo bare så mange historier hehe 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Kamilla-m

dd2016 skriver:

Blev scannet sidste fredag 7+3 og fik af vide at der kun var en. Men lage pludselig mærke til at der var 2 "rum" på billedet.

Det ligner to "rum". Men jeg ser kun et foster.

Anmeld Citér

18. juli 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
dd2016 skriver:

Det kan være det var  artefakter hun sagde  men ringer til dem i morgen  

Ja jeg kan SIMPELTHEN ikke huske det, men det lyder meget rigtigt. Giv lige en update når du har ringet 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Kløver

Noget nyt  

Anmeld Citér

18. juli 2016

dd2016

Årgangs Mor skriver:

Noget nyt  

Nej forbi jeg er begyndt at bløde mens jeg var en i Odense så kom akut til lægen i Odense fordi jeg var helt ude af den. Lægen sagde det så fint ud men hun synes jeg skulle tag til min egen læge i morgen så jeg kunne blive scannet.. 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Kløver

dd2016 skriver:

Nej forbi jeg er begyndt at bløde mens jeg var en i Odense så kom akut til lægen i Odense fordi jeg var helt ude af den. Lægen sagde det så fint ud men hun synes jeg skulle tag til min egen læge i morgen så jeg kunne blive scannet.. 

Åh nej, det er jeg ked af at høre, håber det hele ser fint ud og du i morgen kan komme med en positiv opdatering 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.