Er det tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2016

ønskebørn74

dd2016 skriver:

Ej det håber jeg virkelig ikke  blev scannet indvendig hvis det er det du mener. Men hvis der havde været 2 havde hun vel ikke sagt der kun var en. Snakkede om at hun kunne se et eller andet som på lægesporg betyder udefra menneske skabt kan ikke lige huske ordet lige nu kommer nok i morgen. Jeg havde heller ikke fået tømt blæren helt for det var det første hun så.

Hvilken klinik el. Sygehus scannede dig. Jeg er tvillingemor.. ���� Lover dig at de er det hele værd..❤️❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

dd2016

Hvilken klinik el. Sygehus scannede dig. Jeg er tvillingemor.. ���� Lover dig at de er det hele værd..❤️❤️

Horsens sygehus 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Kløver

Synes jeg kan se flere hulrum, men det kan sagtens være bla noget af feks blæren man kan se. Hvis eer var hjerteblink er sansynligheden nok ikke så stor, men ellers kan i jo se om i kan bede om en ny scanning eller selv betale til en for at få en second opinion hvis i ikke kan vente til nf  

Anmeld Citér

17. juli 2016

dd2016

WantingBaby2012 skriver:

Prøv at søg på google på scanningsbillede uge 7. Ud fra dem, så ser det ud til at du kun venter en. Ved dog ikke, hvorfor du ligesom har 2 "lommer" i hver side. 

Synes også det er lidt underligt ved ikke om det er den fylde blære man kan se hehe

Anmeld Citér

17. juli 2016

FrkC

Jeg tænker at det måske kan være en normal graviditet og så et 'rum' hvor graviditeten er gået til grunde meget meget tidligt eller ikke er udviklet :) Tænker at når 2 fagpersoner har kigget så er sandsynligheden for at de har overset en tvilling ret lille, men det kan vel en sjælden gang ske ;) 

Anmeld Citér

17. juli 2016

dd2016

Maalene skriver:

Det lyder underligt, hvis to fagpersoner har overset, at det er tvillinger - MEN jeg kan også sagtens se 2 "huler", og hvis du kigger kommentarerne i denne tråd, så ligner et par af billederne dit - hvor de så har skrevet, at det var svært at fange begge fostre, fordi de endnu et så små:  https://www.baby.dk/debat/230253pi1/graviditet/hvor-tidligt-kan-man-se.aspx

Hvornår skal du scannes igen? Jeg vil nok ringe til klinikken, som har scannet dig og spørge, hvorfor der er 2 "huler" - kan jo være der er en logisk forklaring (selvom jeg ikke aner, hvad denne forklaring skulle være) 

Tror også jeg ville ringe til dem i morgen. Håber det kunne være den fylde blære   men ja det det ligner virkelig der er 2. Tror jeg besvimer hvis der er 2 

Anmeld Citér

17. juli 2016

dd2016

Min mor kunne huske ordet  det var ARTEFAKTER

Anmeld Citér

17. juli 2016

dd2016

Så hun har sagt at hun kunne se der var noget artefakter  og at hun ville lige høre en overlæge. Men overlæge sagde at det hele så fint ud. 

Har kun tænkt på det hjerteblink da jeg var der inde hehe håber de kan huske mig når jeg ringer i morgen 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg fik også tidlig scanning med min nummer 2 og der var kun en lille bebs  

til NF da hun satte scanneren på, så jeg bebs ligge og sparke rundt og lige pludselig kom der også et "ekstra" hulrum op, som der var Tom, men lige stor som den bebs lå i. Jeg blev helt varm og spurgte hvad det var, og hun snakkede også kort om at det kunne være en ekstra der var gået til tidlig, og fik en læge ind og scannede, og lægen sagde et ord som jeg ikke kan huske nu, og at det var meget normal, og at det ville forsvinde når baby blev større... 

Og næste gang var den der ikke mere og vi fik  et stks baby ud af det, men ring da hellere til dem og få et endelig svar, det kan jo være både det ene og det andet, men det var min erfaring med et ekstra hulrum 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Liv_86

dd2016 skriver:

Blev scannet sidste fredag 7+3 og fik af vide at der kun var en. Men lage pludselig mærke til at der var 2 "rum" på billedet.

Man burde mene hun/han er kompetent nok til at se om der er en eller to. 

Jeg blev scannet 6+1 og der var ingen tvivl om at der var to. KÆMPE CHOK. Det var til en privat tidlig scanning.  (Det første billede)

så blev jeg scannet igen i uge 10 (9+5) på Horsens sygehus, da jeg startede på et graviditets forløb for dem der er meget dårlige. Og jeg har også tre rum, lægen ledte rigtig længe efter en 3 baby, men der er ingen. 

Billedet til sidst har jeg tegnet ind og der kan du se jeg har også et tredje rum, eller hvad man skal sige.

det kan også være at der har været to men at den ene er gået til tidligt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.