Er det tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.030 visninger
35 svar
24 synes godt om
17. juli 2016

dd2016

Blev scannet sidste fredag 7+3 og fik af vide at der kun var en. Men lage pludselig mærke til at der var 2 "rum" på billedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

Bshizzle

dd2016 skriver:

Blev scannet sidste fredag 7+3 og fik af vide at der kun var en. Men lage pludselig mærke til at der var 2 "rum" på billedet.

Ligner nærmere at der er 3 rum? 

Ej sorry.. kunne ik lade vær. 

Sagde de ikke noget da du blev scannet? 

Anmeld Citér

17. juli 2016

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
dd2016 skriver:

Hvor blev du scannet? Der er da to ❤️

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

17. juli 2016

dd2016

ønskebørn74 skriver:

Hvor blev du scannet? Der er da to ❤️

Ej det håber jeg virkelig ikke  blev scannet indvendig hvis det er det du mener. Men hvis der havde været 2 havde hun vel ikke sagt der kun var en. Snakkede om at hun kunne se et eller andet som på lægesporg betyder udefra menneske skabt kan ikke lige huske ordet lige nu kommer nok i morgen. Jeg havde heller ikke fået tømt blæren helt for det var det første hun så.

Anmeld Citér

17. juli 2016

Diosa85

Synes altså også det ligner der er to rum. Men det ene ser tomt ud. Kan være det er derfor hun sagde der kun var en og det hun mente med 'det ord du ikke kan huske'.

Anmeld Citér

17. juli 2016

dd2016

Bshizzle skriver:

Ligner nærmere at der er 3 rum? 

Ej sorry.. kunne ik lade vær. 

Sagde de ikke noget da du blev scannet? 

Håber virkelig kun der er en  ved ikke og jeg kan klare det hvis der er to  hun sagde jo at der kun var en.

Anmeld Citér

17. juli 2016

dd2016

Diosa85 skriver:

Synes altså også det ligner der er to rum. Men det ene ser tomt ud. Kan være det er derfor hun sagde der kun var en og det hun mente med 'det ord du ikke kan huske'.

Hun ringede også efter en overlæge som var mere erfarin, hun sagde også at der kun var en. Det hele gik så hurtigt og det er først nu jeg egentlig tænker over det ekstra "rum". Hjerteblink var jo det vigtigste i det øjeblik.  Men ville man ikke kunne mærke det hvis der var tvillinger.? Min først graviditetstest var også meget svag. 

Anmeld Citér

17. juli 2016

WantingBaby2012

Profilbillede for WantingBaby2012

Prøv at søg på google på scanningsbillede uge 7. Ud fra dem, så ser det ud til at du kun venter en. Ved dog ikke, hvorfor du ligesom har 2 "lommer" i hver side. 

Stolt mor til B 2014 - og V 2017

Anmeld Citér

17. juli 2016

Maalene

Det lyder underligt, hvis to fagpersoner har overset, at det er tvillinger - MEN jeg kan også sagtens se 2 "huler", og hvis du kigger kommentarerne i denne tråd, så ligner et par af billederne dit - hvor de så har skrevet, at det var svært at fange begge fostre, fordi de endnu et så små:  https://www.baby.dk/debat/230253pi1/graviditet/hvor-tidligt-kan-man-se.aspx

Hvornår skal du scannes igen? Jeg vil nok ringe til klinikken, som har scannet dig og spørge, hvorfor der er 2 "huler" - kan jo være der er en logisk forklaring (selvom jeg ikke aner, hvad denne forklaring skulle være) 

Anmeld Citér

17. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Tænker også tvillinger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.