Så skete det for mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2016

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Først og fremmest fortjener du et kram. Jeg har også prøvet at få en SA.

Jeg begyndte at bløde kraftigt 30/12-07 da jeg var 9+0 og fik at vide at jeg havde tabt fosteret, men ikke resten, så jeg fik en medicinsk abort. Jeg havde mange smerter hele natten, men det virkede ikke som det skulle, så jeg fik en kirurgisk næste formiddag.

Det gjorde ondt rent psykisk, men ikke fysisk og vi fik at vide at når jeg havde haft min første 'rigtige' menstruation måtte vi prøve igen. Den kom slut januar og i slutningen af maj stod vi med en positiv test, som blev til en dejlig dreng.

Tak for krammet 

Puha, det lyder virkelig heller ikke som en rar historie  Synes simpelthen ufrivillig abort er det værste jeg nogensinde har prøvet.. Og jeg har sgu prøvet lidt af hvert! 

- Men hvor er det dejligt at høre jeres solskins historie  Jeg håber også at vores ender sådan 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2016

MissMoon

Anonym skriver:

Mange tak 

Det er bare så forfærdelig en følelse altså!  Er ked af at høre at du også har mistet, det er bare virkelig ikke sjovt .. Men hey, sikken en solskinshistorie  Stort tillykke 

Nej det er jo det! også hellere at det sker nu end senere, men det er bare ikke sjovt ..  

Mine smerter er væk i dag og blødningen er næsten stoppet.. Virkelig mærkeligt at det går så "hurtigt".. Gik det også sådan med dig? 

Tak  Det håber jeg virkelig også!! 

Tak .

jeg blødte i nogle få dage, meget voldsomt. Og havde en del smerter første dag, havde kæmper i lænden og ned af balder og lårene især, og foran,  præcis samme sted jeg havde smerter da jeg havde  veer med min datter .

det er virkelig ik nemt, og dem der ikke har prøvet det selv har svært ved at sætte sig ind i hvordan det er psykisk at gå igennem. Håber du har nogle tæt på dig der er der for digdet har man virkelig brug for, jeg var meget alene med det hele desværre og det ik spor sjovt 

i øvrigt er man extra frugtbar lige efter en graviditet, mig og min kæreste sexede en dag efter og så var en der. Havde ellers tænkt mig at tage den med ro og komme mig over tabet psykisk, og ville ikke prøve for ivrigt at blive gravid igen da jeg ikk ville blive skuffet, men så var den der alligevel  så hvis du er klar mentalt allerede igen så kan jeg kun anbefale at prøve 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Anonym trådstarter

Monica89 skriver:

Tak .

jeg blødte i nogle få dage, meget voldsomt. Og havde en del smerter første dag, havde kæmper i lænden og ned af balder og lårene især, og foran,  præcis samme sted jeg havde smerter da jeg havde  veer med min datter .

det er virkelig ik nemt, og dem der ikke har prøvet det selv har svært ved at sætte sig ind i hvordan det er psykisk at gå igennem. Håber du har nogle tæt på dig der er der for digdet har man virkelig brug for, jeg var meget alene med det hele desværre og det ik spor sjovt 

i øvrigt er man extra frugtbar lige efter en graviditet, mig og min kæreste sexede en dag efter og så var en der. Havde ellers tænkt mig at tage den med ro og komme mig over tabet psykisk, og ville ikke prøve for ivrigt at blive gravid igen da jeg ikk ville blive skuffet, men så var den der alligevel  så hvis du er klar mentalt allerede igen så kan jeg kun anbefale at prøve 

Jeg havde voldsomme smerter i mandags.. Sådan virkelig.. Hver 5. minut fik jeg de der vee lignede kramper i 1 min af gangen.. Så hårdt  Men herefter er det aftaget og nu bløder jeg slet ikke længere.. Virkelig dejligt  Skal til kontrol på sygehuset i morgen kl. 10. Der håber jeg de siger at alt er som det skal være 

Nej det er virkelig ikke nemt..Men det psykiske er helt klart hårdeste  Jeg har en rigtig god veninde + min kæreste og min mor. Så det er rigtig rart  

Uhh det lyder godt! altså en dag efter hvornår?  Efter blødningen stoppede ? Lad mig sige det sådan, jeg vil gerne være gravid, men jeg er slet ikke lige så opsat og ivrig som jeg var inden jeg blev gravid denne gang. Der gik jeg heeelt amok og kunne ikke tænke på andet.. Nu tager jeg det meget mere stille og roligt, så det kan være at det hjælper på det, ligesom det hjalp jer 

Mentalt er jeg afklaret og parat. Det samme er min kæreste selvom han lige i et par dage sagde at han ikke skulle have børn før han var 30.. Man bearbejder vel sorg forskelligt  Nu er vi blevet enige om at have sex når vi har lyst også se hvad der sker, altså ikke alt for skemalagt med ægløsningstest og alt det der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.