Monica89 skriver:

Tak .
jeg blødte i nogle få dage, meget voldsomt. Og havde en del smerter første dag, havde kæmper i lænden og ned af balder og lårene især, og foran, præcis samme sted jeg havde smerter da jeg havde veer med min datter .
det er virkelig ik nemt, og dem der ikke har prøvet det selv har svært ved at sætte sig ind i hvordan det er psykisk at gå igennem. Håber du har nogle tæt på dig der er der for dig
det har man virkelig brug for, jeg var meget alene med det hele desværre og det ik spor sjovt 
i øvrigt er man extra frugtbar lige efter en graviditet, mig og min kæreste sexede en dag efter og så var en der. Havde ellers tænkt mig at tage den med ro og komme mig over tabet psykisk, og ville ikke prøve for ivrigt at blive gravid igen da jeg ikk ville blive skuffet, men så var den der alligevel 
så hvis du er klar mentalt allerede igen så kan jeg kun anbefale at prøve 
Jeg havde voldsomme smerter i mandags.. Sådan virkelig.. Hver 5. minut fik jeg de der vee lignede kramper i 1 min af gangen.. Så hårdt
Men herefter er det aftaget og nu bløder jeg slet ikke længere.. Virkelig dejligt
Skal til kontrol på sygehuset i morgen kl. 10. Der håber jeg de siger at alt er som det skal være 

Nej det er virkelig ikke nemt..Men det psykiske er helt klart hårdeste
Jeg har en rigtig god veninde + min kæreste og min mor. Så det er rigtig rart
Uhh det lyder godt! altså en dag efter hvornår?
Efter blødningen stoppede
? Lad mig sige det sådan, jeg vil gerne være gravid, men jeg er slet ikke lige så opsat og ivrig som jeg var inden jeg blev gravid denne gang. Der gik jeg heeelt amok og kunne ikke tænke på andet.. Nu tager jeg det meget mere stille og roligt, så det kan være at det hjælper på det, ligesom det hjalp jer 
Mentalt er jeg afklaret og parat. Det samme er min kæreste selvom han lige i et par dage sagde at han ikke skulle have børn før han var 30.. Man bearbejder vel sorg forskelligt
Nu er vi blevet enige om at have sex når vi har lyst også se hvad der sker, altså ikke alt for skemalagt med ægløsningstest og alt det der 
Anmeld
Citér