Så skete det for mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.343 visninger
22 svar
1 synes godt om
16. juli 2016

Anonym trådstarter

Lykken var kort...Vores første graviditet, og her gik det allerede galt  I går fandt vi ud af at vores foster ikke bevægede sig mere, og at der ikke var liv. Det var gået til grunde.

I dag har vi været på hospitalet og fået piller med hjem til en medicinsk abort. Jeg lagde dem op kl. 12:15, og det er først begyndt at bløde meeeeeget svagt fra en halv time siden, og siden da er der ikke kommet mere.. Er der nogle andre som desværre også har været igennem en medicinsk abort og ved lidt mere ? 

Hvornår kan jeg forvente at det her bliver overstået så jeg fysisk og psykisk kan komme videre i livet? 

Vi er knuste, og lige pt. tomme for ord... 
Dette ønsker jeg ikke for selv min værste fjende! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2016

FrkC

Har ingen erfaringer, ville bare ikke gå uden at sende er stort og varmt knus til dig  

Anmeld Citér

16. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Kæmpe kram! 

Anmeld Citér

16. juli 2016

esioul

Anonym skriver:

Lykken var kort...Vores første graviditet, og her gik det allerede galt  I går fandt vi ud af at vores foster ikke bevægede sig mere, og at der ikke var liv. Det var gået til grunde.

I dag har vi været på hospitalet og fået piller med hjem til en medicinsk abort. Jeg lagde dem op kl. 12:15, og det er først begyndt at bløde meeeeeget svagt fra en halv time siden, og siden da er der ikke kommet mere.. Er der nogle andre som desværre også har været igennem en medicinsk abort og ved lidt mere ? 

Hvornår kan jeg forvente at det her bliver overstået så jeg fysisk og psykisk kan komme videre i livet? 

Vi er knuste, og lige pt. tomme for ord... 
Dette ønsker jeg ikke for selv min værste fjende! 

Da jeg gennemgik det, trak det meget i langdrag. Jeg blødte i 6 uger. 

Det gør mig ondt at høre 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Maalene

Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre

Har selv haft to Missed abortions, hvor den første var kirurgisk og den anden medicinsk... Kan huske jeg frygtede den medicinske, men den gik (efter omstændighederne) bedre end forventet - mener jeg blødte en uges tid, men selve "aborten" husker jeg som smertefri og forholdsvis hurtigt overstået - men fostret havde også været død i 3 uger cirka, ved ikke om det gjorde det nemmere for kroppen at udstøde det...

Men du skal bare vide at jeg virkelig føler med jer - havde det forfærdeligt de gange det skete for mig og frygter at det sker igen  Men det skal nok lykkes jer - håber I snart står med en positiv test igen

Anmeld Citér

16. juli 2016

Frøken Krog

Jeg har heller ikke nogen erfaringer, men bliver nødt til at give dig et kæmpe kram inden jeg smutter. Jeg er sikker på der nok skal komme en ny snart.

Anmeld Citér

16. juli 2016

Anonym trådstarter

FrkC skriver:

Har ingen erfaringer, ville bare ikke gå uden at sende er stort og varmt knus til dig  

Mange tak 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Kæmpe kram! 

Tak 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Da jeg gennemgik det, trak det meget i langdrag. Jeg blødte i 6 uger. 

Det gør mig ondt at høre 

Er ked af at høre at du også har været igennem det ..

Hvor hurtigt blev du gravid igen efter ??

Anmeld Citér

16. juli 2016

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre

Har selv haft to Missed abortions, hvor den første var kirurgisk og den anden medicinsk... Kan huske jeg frygtede den medicinske, men den gik (efter omstændighederne) bedre end forventet - mener jeg blødte en uges tid, men selve "aborten" husker jeg som smertefri og forholdsvis hurtigt overstået - men fostret havde også været død i 3 uger cirka, ved ikke om det gjorde det nemmere for kroppen at udstøde det...

Men du skal bare vide at jeg virkelig føler med jer - havde det forfærdeligt de gange det skete for mig og frygter at det sker igen  Men det skal nok lykkes jer - håber I snart står med en positiv test igen

Mange tak for din medfølelse, er ked af du selv har været der 
Det er virkelig lige hvad jeg har brug for nu 

Vores er åbenbart gået til grunde i uge 5 ca, så det er også meget lille .. Håber derfor også at det går forholdsvis hurtigt.. Hele processen 

Det kan jeg virkelig godt forstå! Det er nemlig også det jeg frygter nu og er ked af det over. At når jeg en dag så bliver gravid igen vil frygten og angsten for at miste være endnu større.. 

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.