Hvad er uregelmæssig cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2016

pb2017

Pianisten skriver:

Kender det så godt Men har også med årene lært at sådan er min krop bare, og det har jeg accepteret. Min krop er heldigvis god til at give mig lidt advarsler en uge inden menstruationen kommer, så jeg har en ca idé om hvornår jeg skal være klar med bindene men nu da min kæreste og jeg er startet på PB skal jeg virkelig også have fat i ÆL-testene for at have en jordisk chance for at finde ud af hvornår jeg er der 

har du overvejet P-piller ellers? Så får man jo som regel en normal cyklus

Ja, det gør jo det hele lidt mere kompliceret når man ikke ved, hvornår ægløsning kommer 

Jeg har været på p-piller før, men jeg fik desværre blodpropper af dem, så må ikke få hormoner. Og vi er ligeledes igang med projekt baby 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

Kattha

pb2016 skriver:

Ja, det gør jo det hele lidt mere kompliceret når man ikke ved, hvornår ægløsning kommer 

Jeg har været på p-piller før, men jeg fik desværre blodpropper af dem, så må ikke få hormoner. Og vi er ligeledes igang med projekt baby 

Hvor mærkeligt - det er det samme her. Har ikke fået blodpropper, men kun fordi jeg bad om at blive testet da lægen udskrev p-piller til pco. Har åbenbart en sjælden gen fejl, der giver tendens til blodpropper. Ret dårlig kombi med pco.. 

Anmeld Citér

17. juli 2016

pb2017

Kattha skriver:

Hvor mærkeligt - det er det samme her. Har ikke fået blodpropper, men kun fordi jeg bad om at blive testet da lægen udskrev p-piller til pco. Har åbenbart en sjælden gen fejl, der giver tendens til blodpropper. Ret dårlig kombi med pco.. 

Ja, det er en ret dårlig kombination 

Anmeld Citér

19. juli 2016

pb2017

Før jeg nåede at nævne PCO nævnte min læge selv, at hun gerne ville have jeg fik taget nogle blodprøver, så vi kunne be-/afkræfte det  Så nu må vi se 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.