MD scanning + samtale med fødselslæge i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2016

Ayasmor

MissTas skriver:

Ja, det er det .. Samme indholdstof det optages bare anderledes de to præparater, men samme funktion jeg startede på imurel, men da jeg ikke ku tåle det kom jeg på puri-nethol 

Hvordan er det gået i dag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2016

MissTas

Ayasmor skriver:

Hvordan er det gået i dag?

Lillebror var perfekt som han skulle være, så det var rigtig dejligt. Dog blev jeg ret skuffet over samtalen. Følte slet ikke de lyttede og de gjorde alt for at presse mig til at føde normalt på trods af dårlig lever og frarådning fra min leverlæge samt på trods af tidligere kompliceret fødsel. Så gik ret ked af det derfra .. Det endte med de gerne ville give mig pks i uge 39, men gik jeg i fødsel inden blev det alm fødsel.. Så er vildt frustreret og ved slet ikke om jeg ønsker ha kejsersnit derude. Så vidt jeg kender til det, så har jeg hørt at hvis man skal ha planlagt kejsersnit og går i fødsel inden, jamen så kommer man ind på sygehuset og får kejsersnittet hurtigst muligt.. Men nej nej  så nu afventer jeg at komme til at snakke med min jordemoder for at hører om mine muligheder. Nægter en alm fødsel og ændre jeg ikke på.

Anmeld Citér

14. juli 2016

Mo9ca

MissTas skriver:

Lillebror var perfekt som han skulle være, så det var rigtig dejligt. Dog blev jeg ret skuffet over samtalen. Følte slet ikke de lyttede og de gjorde alt for at presse mig til at føde normalt på trods af dårlig lever og frarådning fra min leverlæge samt på trods af tidligere kompliceret fødsel. Så gik ret ked af det derfra .. Det endte med de gerne ville give mig pks i uge 39, men gik jeg i fødsel inden blev det alm fødsel.. Så er vildt frustreret og ved slet ikke om jeg ønsker ha kejsersnit derude. Så vidt jeg kender til det, så har jeg hørt at hvis man skal ha planlagt kejsersnit og går i fødsel inden, jamen så kommer man ind på sygehuset og får kejsersnittet hurtigst muligt.. Men nej nej  så nu afventer jeg at komme til at snakke med min jordemoder for at hører om mine muligheder. Nægter en alm fødsel og ændre jeg ikke på.

Tillykke med at det er en perfekt lillebror I venter

Men for fanden da også at den fødselslæge kan finde på at opføre sig sådan overfor dig

Jeg havde klaget over vedkommende prompt.

Må de overhovedet bestemme, at hvis du går i fødsel inden ks. så får du en normal fødsel? Hvor er det du hører til?

Hvis de fortsætter i samme rille ville jeg undersøge muligheden for, at komme til at føde et andet sted, så du kan gå resten af graviditeten i møde med ro i sindet.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

14. juli 2016

ESV

MissTas skriver:

Bare hold på dit!! Det gjorde jeg pga voldsom ruptur ved første fødsel og det er den bedste beslutning jeg nogensinde har truffet, lægerne forsøgte i flere måneder at overtale mig til at føde normalt men nægtede og fik det som ønsket i sidste ende

Anmeld Citér

14. juli 2016

nielsen80

MissTas skriver:

Virkelig mærkeligt hvor forskelligt det kan være fra sted til sted(måske læge til læge). Jeg oprettet i tirsdags en tråd om min oplevelse til en fødselssamtale, jeg var blevet kaldt ind til grundet en voldsom første fødsel.jeg har ikke engang skulle bede om en samtale selv, er bare helt automatisk blevet kaldt ind.

Jeg havde inden samtalen ikke besluttet mig for KS eller alm fødsel, og det var bestemt min fornemmelse, at hvis jeg havde sagt KS, så havde jeg fået det uden problemer.

Tænker du skal - som du selv skriver - tage en snak med din jordemoder, evt tage en udtalelse fra din leverlæge med, så de kan se sort på hvidt, hvad der bliver skrevet. Nu kender jeg ikke til din sygdom, men hvis du anbefales af eksperter på området ikke at føde, finder jeg det virkeligt problematisk, at det ikke bliver accepteret. 

Held og lykke med det !

Anmeld Citér

14. juli 2016

MissTas

Mo9ca skriver:

Tillykke med at det er en perfekt lillebror I venter

Men for fanden da også at den fødselslæge kan finde på at opføre sig sådan overfor dig

Jeg havde klaget over vedkommende prompt.

Må de overhovedet bestemme, at hvis du går i fødsel inden ks. så får du en normal fødsel? Hvor er det du hører til?

Hvis de fortsætter i samme rille ville jeg undersøge muligheden for, at komme til at føde et andet sted, så du kan gå resten af graviditeten i møde med ro i sindet.

Mvh. Monica

Tak, det var heldigvis det vigtigste! at han er sund og rask, men kan bare mærke det andet går mig på.. For skal jeg så gå og tænke på det hele graviditeten og hele tiden frygte at gå i fødsel.. mig og min mand har aftalt jeg skal snakke med min jordemoder og undersøge hvad vi har af muligheder så jeg kan få en rolig graviditet og se frem til at skulle føde fremfor at frygte det! Står ved kejsersnit ligegyldigt hvad de siger! Det er min krop og min beslutning..

Anmeld Citér

14. juli 2016

MissTas

ESV skriver:

Bare hold på dit!! Det gjorde jeg pga voldsom ruptur ved første fødsel og det er den bedste beslutning jeg nogensinde har truffet, lægerne forsøgte i flere måneder at overtale mig til at føde normalt men nægtede og fik det som ønsket i sidste ende

Jeg rokker mig heller ikke og sagde jeg også til ham! Men de blev ved med at gik jeg i fødsel selv inden den dato jeg fik, så skulle jeg føde selv.. Forstår jeg bare ikke, men vi har besluttet at hvis det er den holdning de har, så er det bare ikke det sygehus at lillebror skal til verden på!

Anmeld Citér

15. juli 2016

MissTas

Update. 

Blev til morgen ringet op af en jordemoder fra Hjørring på ønske fra mig. Hun var simpelthen så sød og kunne fuldt ud forstå min situation. Hun sagde at skal man ha pks så skal man ha pks og bestemt ikke føde selv bare fordi man går i fødsel inden datoen man har fået. Så hun var helt uenig i hvad Aalborg havde sagt. De tilbød en læge samtale i Hjørring omkring hvad de ville tilbyde mig, så det har vi takket ja til. Hvis de i Hjørring ikke tør lave pks på mig pga min lever, så ville de fortælle Aalborg hvordan mit forløb skulle være, så er lidt mere lettet nu.. Måske jeg skal have pks i Hjørring i stedet, nu må vi se

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.