MissTas skriver:
Lillebror var perfekt som han skulle være, så det var rigtig dejligt. Dog blev jeg ret skuffet over samtalen. Følte slet ikke de lyttede og de gjorde alt for at presse mig til at føde normalt på trods af dårlig lever og frarådning fra min leverlæge samt på trods af tidligere kompliceret fødsel. Så gik ret ked af det derfra .. Det endte med de gerne ville give mig pks i uge 39, men gik jeg i fødsel inden blev det alm fødsel.. Så er vildt frustreret og ved slet ikke om jeg ønsker ha kejsersnit derude. Så vidt jeg kender til det, så har jeg hørt at hvis man skal ha planlagt kejsersnit og går i fødsel inden, jamen så kommer man ind på sygehuset og får kejsersnittet hurtigst muligt.. Men nej nej
så nu afventer jeg at komme til at snakke med min jordemoder for at hører om mine muligheder. Nægter en alm fødsel og ændre jeg ikke på.
Virkelig mærkeligt hvor forskelligt det kan være fra sted til sted(måske læge til læge). Jeg oprettet i tirsdags en tråd om min oplevelse til en fødselssamtale, jeg var blevet kaldt ind til grundet en voldsom første fødsel.jeg har ikke engang skulle bede om en samtale selv, er bare helt automatisk blevet kaldt ind.
Jeg havde inden samtalen ikke besluttet mig for KS eller alm fødsel, og det var bestemt min fornemmelse, at hvis jeg havde sagt KS, så havde jeg fået det uden problemer.
Tænker du skal - som du selv skriver - tage en snak med din jordemoder, evt tage en udtalelse fra din leverlæge med, så de kan se sort på hvidt, hvad der bliver skrevet. Nu kender jeg ikke til din sygdom, men hvis du anbefales af eksperter på området ikke at føde, finder jeg det virkeligt problematisk, at det ikke bliver accepteret.
Held og lykke med det !
Anmeld
Citér