MissTas skriver:
Vi skal til MD scanning i morgen og efterfølgende samtale med en fødselslæge. Jeg er mega spændt, men samtidig også vildt nervøs for selve scanningen, tænk hvis der er noget i vejen med lillebror? Den tanke kommer man nok aldrig helt fra, selvom jeg mærker ham meget og han indtil videre har været helt perfekt..man hører jo om dem hvor alt har været fint, men man så har fundet noget alvorligt til MD scanning
Jer der har været til samtale med en fødselslæge bagefter, hvordan er det foregået?
Jeg kan godt forstå din nervøsitet. Sådan har de fleste det vel? Selvom majoriteten får sunde og raske børn så er det jo et lille mirakel hver gang et lille menneske bliver til og oven i købet kommer ud sund og rask.
Jeg kan desværre ikke bidrage med noget omkring samtalen med fødselslægen. Jeg har derimod et spørgsmål. Hvorfor samtale med en fødselslæge? Nu har jeg selv to børn på 9 og 10 og med dem havde jeg ingen samtale med en fødselslæge.
Er det ny procedure når man venter sig? Eller har du nogle dårlige oplevelser fra sidste fødsel der gør, at du får sådan en samtale?
Held og lykke med det hele i morgen.
Mvh. Monica
Anmeld
Citér