Anonym skriver:
Jeg fik en kirugisk abort i torsdags, fordi fosteret var dødt og min krop opretholdte graviditeten..
Jeg har knap nok blødt efterfølgende, der kom lidt lyserødt blod på toiletpapiret,men det er også allerede væk nu.
og har ingen smerter haft efterfølgende.
Psykisk er det selvfølgelig en helt anden snak, men det er nok noget andet ved dig når det er uønsket
.
Jeg ville vælge en kirugisk til hver en tid i hvertfald. Jeg fik også af vide på sygehuset at det "kun" er 50-80% hvor at hele graviditeten bliver aborteret ved en medicinsk i første forsøg og man ellers skal have en mere eller have den kirugisk. Men det kan selvfølgelig godt være fordi at jeg var nået længere henne. Det skal jeg ikke kunne sige.
Tak fordi du deler din oplevelse
Det er ikke fordi jeg ikke ønsker en graviditet, men tidspunkter lige nu (om 9 mdr) passer ikke ind i vores familie
Ingen hemmelighed at vi senere ønsker at starte PB.. Men det er først efter det nye år.
Det er rigtig hårdt lige nu.. Min mand aner ikke hvad han skal sige eller gøre.
Men 110 % enig i at det bare er et dårligt tidspunkt for os og jeg klart har det sidste ord.
Må jeg være nysgerrig og spørge hvordan din process forgik?
Tænker hvor længe der gik fra Læge besøg til du fik en tid på sygehuset?
Evt hvad sygehus område? (-aner ik om de er hurtigere til at indkalde folk fra kommune til kommune?)
Anmeld
Citér