Anonym skriver:
Jeg har brug for at høre fra andre som har været igennem en abort.
Her står jeg... Gravid.. Og ønsker en abort.
- Personlige årsager, og som jeg helst ikke vil ha nogen debat om.
Hvor længe gik der fra besøget hos lægen til aborten blev sat igang?
Medicinsk abort eller Kirurgisk abort?
Hvor længe havde du smerter og var oppe og ha en alm hverdag?
Grunden til jeg spør, er fordi vi står og skal ud og rejse 2-3 uger her fra D 22, og ved ikke om jeg står og skal sende min familie afsted uden mig eller hvorledes.. 
Min plan er at kontakte lægen som det første på Mandag, så ønsker bare at høre fra andre hvordan jeres forløb gik ang smerter mm.
Man kan frit vælge at svare anonymt..
Jeg har fået fortaget en kirurgisk abort i uge 8 grundet mistanke om en mola. Kan blive ondartet, hvorfor man sørger for at fjerne det hele kirurgisk.
Jeg havde ingen komplikationer, var på arbejde den næste dag uden store smerter, og var på forretningsrejse i USA 4 dage senere uden problemer.
Det du skal være opmærksom på er, at din forsikring ikke dækker, skulle du opleve komplikationer i forbindelse med indgrebet på rejsen. Og hvis du planlægger at bade, kan der være en infektionsrisiko. Jeg ville snakke med lægen om sidstnævnte, og ring lige til dit forsikringsselskab i forhold til det første. Oftes kan man få en forhåndsgodkendelse, som siger de dækker alt andet end lige komplikationer i forbindelse aborten.
Anmeld
Citér