Anonym skriver:
Hej.
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg døjer sådan med min angst for tiden, og jeg kan ikke længere selv gå ned at handle, min kæreste skal være med, da jeg ellers får det rigtig, rigtig dårligt. Igår mærkede jeg så, at det er endnu værre end hvad jeg troede, for jeg fik hjertebanken, åndenød og opkastningsfornemmelser af at være nede i en tøjbutik for at prøve en kjole. Jeg havde det så dårligt bagefter, og efter det får jeg det sådan ligeså jeg kommer uden for min "hjemmegrænse", hvilket jeg har skulle 3 gange indtil videre....
Min angst er desværre udiagnosticeret, men jeg ved jeg har social angst, efter 2 1/2 års regelmæssige samtaler med psykolog. Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Har ikke lyst til at skulle snakke med min læge, da jeg egentlig helst ikke vil på medicin da vi er igang med pb (ved ikke engang om der er medicin der egner sig dertil) og psykolog har jeg simpelthen ikke penge til...

Jeg ville sætte pb på stand by, det er vigtigere at du får hjælp og bedre. Du er nød til at snakke med din læge, det hjalp for mig(havde ikke social angst, men) men jeg har det så meget bedre i dag. Kan leve en normal hver dag, begynde at tænke på fremtiden..
Så søde ven, ring og få det bedre før baby.
Anmeld
Citér