Mirliva skriver:
Hej allesammen,
vi er i den 21 uge og fået konstateret digeoerge syndrom af babyen, samt steno fallot hjertefejl. Lægerne anbefaler akut abort. Vi er Knust og har svært ved at tage et beslutning. Vi har læst så meget om digeoerge syndrom at vi har svært ved at se et fremtid for os og barnet. Er der nogen der har oplevet det i at få diagnosen digeoerge syndrom under graviditeten????
Hvad ville i gøre???
Åh kære dig. Jeg kender ikke til digeoerge syndrom, men jeg kan 100% sætte mig ind i, hvordan du har det. Min mand og jeg stod i præcis samme situation for præcis fem år siden i morgen - den værste tid i vores liv. Lægerne kunne ikke fortælle os, hvad vores baby præcis fejlede, men der var ingen profil/næse at se samt klumpfødder og misdannelser v. Hjernen. Lægerne ville ikke anbefale/råde os til noget, men diagnosen var, at vores baby højst sandsynligt ville kunne leve max et år og højst sandsynligt med mange indlæggelser/operatione. Det kunne vi ikke byde vores søn på 5 år, os selv eller vores ufødte barn. Vi valgte at afbryde graviditeten og det er den sværeste beslutning, vi nogensinde har måtte tage. Jeg fødte vores lille datter i uge 23 Vi ved i dag præcis hvilken kromosomfejl hun havde og vi er 100% på det rene med, at vi træf den rigtige beslutning. Men nemt var det ikke.
Det I går igennem nu burde ingen opleve - ÅH hvor jeg dig føler med dig/jer!
STORT kram til dig - jeg er så trist på dine vegne. Pas på hinanden
Anmeld
Citér