Er jeg for tyk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2016

Anonym

Du er ikke for tyk mht. sin vægt og din højde. Du kan jo som andre skriver begynde at træne så din hud bliver strammet op og ditage fedt bliver til muskler. Tjek Workout Pedersen på Facebook. Hendes programmer er så gode og virkelig nemme og de tager ikke så lang tid. Ca. 30 minutter 2-3 gange om ugen 

Mht. store knogler er det er skrøne. Alle knogler er lige store (×÷ nogle millimeter hist og her) MEN nogle har flere fibre inde i knoglerne end andre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2016

ErDetSnartNU

Nej, du er ikke for tyk, men det ved du vel også godt selv? Normalvægtig BMI er 18,5-24,9, og når du ligger på omkring 20 er du jo i den lave ende af normalvægtig.

Anmeld Citér

22. juni 2016

Anonym trådstarter

Jeg synes bare selv at jeg ser meget tyk ud. Specielt mine lår...

Hvordan sætter man et billede ind?

Anmeld Citér

22. juni 2016

Anonymor

Anonym skriver:

Jeg synes bare selv at jeg ser meget tyk ud. Specielt mine lår...

Hvordan sætter man et billede ind?

Lige under feltet hvor du skriver, er der et felt, der hedder "Upload billeder"

Anmeld Citér

22. juni 2016

Anonym

Har du generelt et dårligt billede af, hvordan du selv ser ud? Spiser du korrekt osv? Jeg tænker, at hvis du føler dig så tyk, at du er nødt til at få fremmedes vurdering af dit udseende, så har du måske ikke et helt sundt forhold til din krop og måske heller ikke dine spisevaner. Har du tidligere haft problemer med spiseforstyrrelser eller andet? 

Anmeld Citér

22. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Jeg har længe tænkt på om jeg mon er for tyk. Jeg har en datter på fem måneder og jeg har tabt alle graviditetskiloerne.

Jeg vejer 56 kilo og er 166 cm høj (lav)

Hvad synes I?

Jeg kan sætte et billede ind af mine lår så I kan få en fornemmelse af min størrelse

Spiser du sundt og dyrker motion?

Hvis vi skal vurdere hvordan din krop ser ud er det nød til at være hele kroppen, så der er en sammenhæng. Du kan jo skjule dit ansigt.

Anmeld Citér

22. juni 2016

modesty

Hej

Jeg har længe tænkt på om jeg mon er for tyk. Jeg har en datter på fem måneder og jeg har tabt alle graviditetskiloerne.

Jeg vejer 56 kilo og er 166 cm høj (lav)

Hvad synes I?

Jeg kan sætte et billede ind af mine lår så I kan få en fornemmelse af min størrelse

Hvordan kan du overhovedet overveje om du er for tyk?

Hvis du googler lidt, vil du kunne se at du ligger helt fint i tabellerne. 

Jeg tænker om du måske generelt har nogle selvværdsproblemer der gør at du føler at din krop er forkert?

Anmeld Citér

22. juni 2016

modesty

Soonmom skriver:

Jeg er meget lavere end dig og vejer kun lidt mindre. 

En tommelfingerregl er at man Ca.  Skal veje 100 fra sin højde så hvis du fx er 166 skal du veje omkring 66 kg (det er self.  Kun en tommelfingerregel,  da nogle har store knogler,  flere muskler osv.,  vi har fx store knogler i min fanilie) 

Nej, det passer dog ikke helt. Det er for mænd. For kvinder skal man fratrække 110 fra højden.

Anmeld Citér

22. juni 2016

Soonmom

modesty skriver:

Nej, det passer dog ikke helt. Det er for mænd. For kvinder skal man fratrække 110 fra højden.

Det er i hvert fald ikke rigtig, så skulle jeg veje 10 kg mindre en jeg gør nu, og i følge min læge er min vægt min idealvægt

Anmeld Citér

22. juni 2016

Anonym

Soonmom skriver:

Det er i hvert fald ikke rigtig, så skulle jeg veje 10 kg mindre en jeg gør nu, og i følge min læge er min vægt min idealvægt

Når vi ser patienter, skal vi vurdere ernæringstilstanden, og formlen  hedder vægt minus 100 minus 10%, hvilket er en tommelfingerregel, men vi er jo bygget forskelligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.