Er jeg for tyk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.216 visninger
23 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juni 2016

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har længe tænkt på om jeg mon er for tyk. Jeg har en datter på fem måneder og jeg har tabt alle graviditetskiloerne.

Jeg vejer 56 kilo og er 166 cm høj (lav)

Hvad synes I?

Jeg kan sætte et billede ind af mine lår så I kan få en fornemmelse af min størrelse

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2016

fo82

Anonym skriver:

Hej

Jeg har længe tænkt på om jeg mon er for tyk. Jeg har en datter på fem måneder og jeg har tabt alle graviditetskiloerne.

Hvad synes I?

Jeg kan sætte et billede ind af mine lår så I kan få en fornemmelse af min størrelse

Hvis du tager et BMI tjek så ligger din BMI på 20,32 som er fint inden for normalen 

bmi kan dog ikke gøre det alene, man skal også se på kroppens fedt procent..

om du udseendesmæssigt er for tyk afhænger af din krops udformning og hvordan dit kropsfedt er placeret.

hvis du synes du ser tyk ud, så lav nogle simple øvelser der har henblik på at stramme op, og fjerne evt fedt og omdanne til muskler - du skal i hvert fald ikke tænke i at tabe kropsvægt..

Anmeld Citér

22. juni 2016

(august)

Vil absolut ikke sige du er tyk. 

Ellers få en tid hos en diætist som kan måle om der er for meget fedt på de indre organer, da det ikke er godt. 

Anmeld Citér

22. juni 2016

Anonym

Jeg vil ikke sige du er tyk overhovedet jeg er kun 2 cm højere ind dig men vejer altså lige 10 kilo mere og selv om min bmi siger 25 ser jeg altså overhovedet ikke overvægtig ud, det meste af mit fedt sider de gode steder nemlig på hofter, lår, numse og barm

Anmeld Citér

22. juni 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Hej

Hvad synes I?

Nej! 

Jeg er lavere end dig og vejede 60 da jeg blev gravid med nr 2 ....  Nu vejer jeg 74 (og har en dreng på 3 uger)   og jeg vejer for meget men det går nok over   

Hvis du føler dig tyk så er det nok nærmere fordi du er løs i kødet og skal have trænet kroppen op.. 

Anmeld Citér

22. juni 2016

Soonmom

Jeg er meget lavere end dig og vejer kun lidt mindre. 

En tommelfingerregl er at man Ca.  Skal veje 100 fra sin højde så hvis du fx er 166 skal du veje omkring 66 kg (det er self.  Kun en tommelfingerregel,  da nogle har store knogler,  flere muskler osv.,  vi har fx store knogler i min fanilie) 

Anmeld Citér

22. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Soonmom skriver:

Jeg er meget lavere end dig og vejer kun lidt mindre. 

En tommelfingerregl er at man Ca.  Skal veje 100 fra sin højde så hvis du fx er 166 skal du veje omkring 66 kg (det er self.  Kun en tommelfingerregel,  da nogle har store knogler,  flere muskler osv.,  vi har fx store knogler i min fanilie) 

Har nogle store knogler?? 

Anmeld Citér

22. juni 2016

debbie19

jeg er kun 152 og vejer 53 kg og ser ikke tyk ud så nej synes ikke du lyder tyk. men ikke til at vurdere uden et billed men kender det med store lår har hele min famillie og en lille dobbelthage som ikke vil forsvinde uanset hvor tynd man bliver.. have anoreksi for 8 år siden og vejet kun 38 kg og mine lår og hage var der.. så nogle har bare mere fyldige steder ind andre

Anmeld Citér

22. juni 2016

Soonmom

EBK skriver:

Har nogle store knogler?? 

Ja,  min morfar er lige død og skulle have en ekstra stor urne fordi han havde så meget aske (vi er små i vores familie i størrelse,  men har store kraftige knogler) 

Anmeld Citér

22. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Du lyder overhovedet ikke for tyk...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.